Bekkenplager!

Lillehund

SMILE
Januarskatter 2015
Er det noen av dere som merket mer til bekkenet når fødselen nærmet seg? Mer ømt/vondt i bekknet..

Alltid merka bekkenet, men merker det mer i symfysen nå

Jeg har hatt bekkenløsning siden uke 16, ganske kraftig. Syns faktisk det har blitt litt bedre etter hodet er festa! Men merker jeg har bekken da :) hehe

Siste 4 ukene har det blitt helt ekstremt. Klarer knapt gå, for ikke snakke om å snu seg i senga.

Jeg har ikke bekkenløsning, men merker veldig godt smerter der nå hvis jeg gjør noe. Spesielt husarbeid :p

Ene siden låser seg dersom eg sitter lenge på pinnestol, dytter handlevogn eller støvsuger. Så unngår de tingene ;-)

Men da, det virker som å ha blitt mer "slark" nå som alt går mot slutten ;-)

Ja - har ikke hatt plager med bekkenet i det hele tatt, men nå siste ukene har jeg skikkelig vondt, det knepper og knaser, og har isjassmerter. Regner med det er lille som presser på...

Ikke hatt noen problemer med bekkenet, heldigvis, bankbank

Bekkenet begynte å terrorisere meg i uke 13 :( men nå! Er det helt forferdelig! Kan ikke gå særlig mye før det er så vondt at jeg gaper, kjøring er så vondt at jeg orker ikke prøve en gang lenger. Snu seg i senga er et mareritt!!
Eneste stedet jeg kan være uten å merke smertene er på do :P

Har ikke hatt noen plager før i uke 37-38 i bekkenet, så merker jo noe har endret seg... Tror fødsel er langt borte siden baby ikke er nedi bekkenet...

Hadde mer bekkenlåsning rett før fødsel. Og under fødselen var det et rent helvetet. .

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mer vondt i skambeinet. Og blir veldig lealøs i bekkenet. Som om det er klart som et egg. Knaker og braker xD

Og vondt å snu seg. Vondt å gå også men værst i korsryggen da.

Trodde jeg skulle slippe unna bekkenløsning men de siste to ukene har bekkenet ganske jævlig. Vært hos kiropraktor men det var ikke så mye å gjøre da alt var helt løst nedi der :P
Så gjør vondt nederst i korsryggen og noen ganger nedover i rumpa når jeg går mye. Satser på at det går over etter fødsel.

Har hatt bekken plager i ganske mange uker allerede og det har vel ikke akkurat blitt noe bedre nå mot slutten heller. Det gjør jo grise vondt å snu seg og reise seg opp av senga.

Back
Topp