Bekkenplager

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Flere som har begynt å merke noe tidlig? 8 Uker i dag å merker det bra i korsryggen i dag.
Var veldig plaget sist. Men det var de 3 siste mnd. Klarte nesten ikke gå på det værste. Håper ikke jeg blir like plaget denne gangen.

Har merket at bekkenet krangler en del ja, er 8+4 i dag. Hadde ikke veldig problemer med bekkenet i 1 graviditet.. men iallefall gikk til kiropraktor nå når jeg merket at det begynte, og er mye bedre nå enn det det var :)

Uff ja..hatt en del stikking nede i bekkenomtåde et par dager..men nå har det toppa seg. Klarer ikke gå lange biten før noen setter et par kniver i ryggen :-/
Var sykemeldt 100% fra uke 20..klarte ikke gå. Blir så lei meg at det skal begynne allerede nå :'(
Tror eg må be om en henvisning til fysioterapi..har ikke lyst å bli sykmeldt såå tidlig :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

9+3 i dag. Kjenner det i korsryggen på kvelden. Men har ikke tenkt at dette er bekkenproblemer før i dag. Visste ikke at det kunne begynne så tidlig og være hormonelt.

Jepp! Kjente det dagen jeg skulle ha mensen.... Og værre har det blitt:(:confused:

Ja, jeg kjenner det denne gangen, ikke slitt de andre gangene. Jeg merker det i det området man sitter på. Vanskelig å forklare, men beinet i rompa liksom, helt forferdelig. Håper det ikke utvikler seg!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Ja, jeg kjenner det denne gangen, ikke slitt de andre gangene. Jeg merker det i det området man sitter på. Vanskelig å forklare, men beinet i rompa liksom, helt forferdelig. Håper det ikke utvikler seg!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Slik jeg og har det.
Hadde håpet en god natt søvn var tingen, men neida :(

Vurderer å prøve en paracet før jeg skal på jobb. Men har jo ikke lyst å proppe i meg så mye smertestillende heller .

Ej bjøndte og kjenne d i veke tre dinne gongen. Bruker å få tidlig bekkenløysing da..men de bedra sej litt, so kjenne ej d igjen no i veke 7.. berre be om henvisingen til fysioterapi, og kjøp en pilates ball. Sann store so du sitte på. Dei hjelpe godt

mor til to gull, 05 og 12

Er det det jeg har?? Har noen intense smerter i korsryggen etter jobb noen dager, de er så gale at jeg må ta pauser når jeg går bort til bilen fordi det er så vondt og Det er flatt bort til bilen for å si det sånn!:/
Er så fale at jeg heller ikke kan sitte rett opp og ned når jeg kjører hjem

Får en liten en i julegave <3 termin 04.des.

Når det er plager i korsryggen kan det også være bekkenlåsning. Da er det god hjelp å få hos en kiropraktor som kan knekke opp låsningene. Tenkte jeg bare skulle tipse dere :)

Jeg har enda ikke kommet meg helt 100% etter bekkenløsningen jeg hadde med førstemann, da måtte jeg til med krykker allerede i uke 22, og var på det verste helt hjelpesløs med å komme meg på toalettet og alt.
Jeg kjenner allerede at smertene er blitt mye verre, spesielt i symfysen... Så når jeg skal til lege den 12. mai, så skal jeg be om å få henvisning til fysio, slik at jeg forhåpentligvis klarer å holde det litt i sjakk. Legen jeg hadde under forrige svangerskap var en komplett idiot, og sendte meg ikke til fysio før jeg var 30 uker på vei, og da var jeg allerede så dårlig at jeg klarte ikke å komme meg bort til fysioterapauten engang :-(
Så målet mitt er å unngå at jeg ender opp slik en gang til. Det er ganske nedverdigende å måtte be mannen om å gjøre absolutt alt for deg, som av og på kledning, assisstanse på toalettbesøk osv....

Er det det jeg har?? Har noen intense smerter i korsryggen etter jobb noen dager, de er så gale at jeg må ta pauser når jeg går bort til bilen fordi det er så vondt og Det er flatt bort til bilen for å si det sånn!:/
Er så fale at jeg heller ikke kan sitte rett opp og ned når jeg kjører hjem

Får en liten en i julegave <3 termin 04.des.
Kan høres slik ut ja :/

Jeg kjente det i bekkenet før positiv test :) Men det virker som det rett og slett har forduftet....!! Og takk Gud for det :) Håper det tar ei stund før jeg får det tilbake. Har vært mye plaget i begge graviditetene før.. :(

Back
Topp