Bekkenplager?

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg skal prøve på best mulig å forklare her. I dag har jeg vært veldig øm mellom bena, altså nærmere bestemt benet rundt musefisa. Kjennes ut som noen har slått meg meg slegge eller noe. Hva kan dette være ? Kjenner det på en måte også litt under rompa. Liker ikke detta :o

Mesteparten av mine bekkenplager har vært i det området. I hvert fall der jeg har kjent det først. Samtidig har jeg hatt perioder i mine tidligere svangerskap, der jeg har følt meg øm i området rundt symfysebenet uten at det har vært bekkenet. Bare vært veldig øm, og så har det vært bra lenge. Mot slutten av forrige svangerskap hadde jeg den følelsen hele tiden.

Håper det ikke er starten på bekkenløsning. Er ikke symfysen. Men heller litt lengre ned. Mere midt i :p

Høres veldig ut som mine bekkenløsning-plager. Jeg sliter med hele bekkenpartiet, og det er kanskje spesielt halebeinet jeg kjenner det i, etter å ha sittet lenge... Jeg kjenner det godt når jeg sitter og skal legge beina i kryss, da gjør det vondt i bekkenet når jeg løfter det ene beinet. Fikk bekkenplager i denne tiden sist svangerskap også.

Back
Topp