Bekkenplager??!!

mortil3stk

Forelsket i forumet
Jeg har hatt vondt i korsryggen siden jeg var gravid. Nå har jeg fått skikkelige plager med bekkenet .. Og det er 4 mnd siden fødsel?? Vondt å gå, ligge og sitte.. Snakket med fysioterapeut i går.. Hun sa det var viktig med bekkenbunnsøvelser og styrkeøvelser for mage og rygg. Noen andre med slike plager??

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg hadde under hele svangerskapet vondt i hale beinet. Det gikk over etter fødsel, men er kommet tilbake igjen nå:-( heldigvis bare hvis jeg sitter hardt eller feil, men hvis jeg sitter på en benk feks så kan det være kjempevondt å reise meg og begynne å gå. Skal snart til legen så tenkte å høre med han når jeg først er der. Aner ikke hvs jeg kan gjøre med det:-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror det er bekkenet som plager meg også, hadde ingen plager under graviditeten, så syns d er litt rart det kommer nå! Men så er d vel like belastende for bekkenet å bære rundt på baby (og 2-åring) etter fødsel før man har fått trent opp musklene igjen, som under graviditeten.. Aner heller ikke hvordan man skal trene..

Jeg sliter med hoftene etter denne graviditeten. Føles så alt bare henger og slenger.. ikke godt...

Back
Topp