bekkenplager

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
hadde bekkenløsning med gangvansker i forrige svangerskap og har ogs hatt plager etter fødselen da spesielt rundt tr tid. har i grunn hatt plager siden siste sv.skap men de forverrer seg
har begynt å få de samme plagene igjen nå..
er ikke det fryktelig tidlig?

hadde bekkenløsning med gangvansker i forrige svangerskap og har ogs hatt plager etter fødselen da spesielt rundt tr tid. har i grunn hatt plager siden siste sv.skap men de forverrer seg
har begynt å få de samme plagene igjen nå..
er ikke det fryktelig tidlig?

Jeg hadde det helt likt!! Forrige svangerskap kom det ca uke 16, og har hatt vondt ifbm tr i etrertid.
Er gravid nå (pp9), og har slitt med bekkenet siden el i pp8 :(
I går hadde jeg så vondt at jeg vurderte å tisse på meg i sofaen i stedet for å gå på do.. jeg er 4+5 i dag.. synes det er ALTFOR tidlig!! Har ett håp om at det roer seg etter hvert :)

Hvor langt er du på vei?

Sniker fra november...
Jeg begynte med bekkenløsning fra dag en. Det som har holdt det i sjakk hos meg er fysioterapi hver uke (noen ganger to ganger i uken) og bassengtrening. Håper dere finner en løsning som fungerer!

Det er ikke tidlig. Det kommer med hormonene. Jeg hadde det hele forrige svangerskap, og nå er det her igjen. Heldigvis går jeg til fysioterapeut pga prolaps, så jeg får oppfølging med én gang. Skal utredes av kiropraktor som er spesialist på feltet nå, før fysioterapeuten fortsetter behandlingen sin.

Jeg merket ikke bekkenplager i det hele tatt forrige svangerskap. Håper jeg slipper unna nå også, for høres ut som om mange plages fælt med det:/ håper det blir bedre etterhvert for deg:)

jeg lurte også på om dette kunne være tidlig?jeg hadde også bekkenløsning med 1 mann, og har begynt og kjenne igjen noen tegn nå..Er 7 +3 i dag.

Jeg har hvertfall sinnssykt vondt om dagen. Særlig nå som jeg sitter lenge av gangen og skriver bachelor

♥♥Victoria 20.06.12♥♥

Jeg er kun 4+4

♥♥Victoria 20.06.12♥♥

Det er jo tidlig i den forstand at de fleste får det senere enn dette, men det er ikke FOR tidlig. Jeg er 7+2 og sendes til utredning nå.

Back
Topp