Bekkenplager!

jente86

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har den siste uken begynt å kjenne på noe jeg antar er bekkenplager. Vondt i korsryggen og det stråler på en måte litt ned mot rompa. Også vondt i lysken av og til. Er det noen som har hatt bekkenplager? Høres disse symptomene kjent ut? ;)
Tar også gjerne imot tips for øvelser og treningsmetoder som kan hjelpe på dette! :)

høres kjent ut ja... hadde kraftig bekkenløsning sist og det blir bare verre og verre nå også...

vil anbefale deg og ta turen til fysioterapeut eller manuellterapeut. lurt å ta tak i det tidlig og få en diagnose på om det er løsning, låsning, begge disse eller noe annet, for det har også litt betydning for behandling.

lykke til og håper det ikke blir for ille :-) det er slitsomt.

Hørtes veldig kjent ut ja. Fikk bekkenløsning/låsning sist jeg var gravid. Fikk det tidlig ca uke 14 og det begynte på den måten du beskriver for så å bare vli verre og verre. Kan nok være lurt med fysioterapeut som delphi skriver over her, bare ikke du får sånn en fysioterapeut jeg fikk. Hadde ikke noe god opplevelse med det desverre :( Denne gangen har jeg kjent litt til det innimellom, merker det godt etter jeg feks har spasert til bhg for å hente jenta mi.. Håper bare ikke det blir like ille som sist..

er nok bekkenløsning ja.. har det sånn jeg å, og har hatt store smerter i tidligere svangerskap.. det som hjalp for meg, var å ikke stå og gå så altfor mye av gangen.. gikk jeg i 2 timer, så slet jeg resten av kvelden :( ikke så ille enda, men det kommer nok..

Back
Topp