Annemarulfsen
Spent førstegangsmamma :)
Jeg har hatt smerter i bekken/halebein/korsrygg nesten helt fra jeg fant ut at jeg var gravid. Lenge har det holdt seg på et levbart nivå, men de siste ukene har jeg hatt større plager. Forhørte meg med jordmor og hun anbefalte at jeg oppsøkte hjelp. Jeg har god erfaring med osteopat, så jeg dro dit i går (Tips: Osteopat og naprapat er skånsomme behandlingsmetoder, mens kiropraktor kan være en for "hard" behandlingsform for oss gravide). Osteopaten fant ut at det ikke var bekkenløsning (JIPPI!!), men at det var spenninger og låsninger rundt halebein/bekken som hun kunne gjøre noe med. Allerede i dag merker jeg stor forskjell og til uka skal jeg tilbake for en siste behandling.
Så, til alle dere med plager i bekken/korsrygg, få det undersøkt av noen som forstår seg på skjelettet vårt. Ofte konkluderes det litt for raskt med at det er bekkenløsning, og derfor kan ingen behandling hjelpe. Men bare vær klar over at ikke alle må plages igjennom hele graviditeten, bare oppsøk korrekt hjelp
Jeg anbefaler gjerne min osteopat på Balderklinikken i Oslo
Så, til alle dere med plager i bekken/korsrygg, få det undersøkt av noen som forstår seg på skjelettet vårt. Ofte konkluderes det litt for raskt med at det er bekkenløsning, og derfor kan ingen behandling hjelpe. Men bare vær klar over at ikke alle må plages igjennom hele graviditeten, bare oppsøk korrekt hjelp
Jeg anbefaler gjerne min osteopat på Balderklinikken i Oslo