bekkenplager!!???

Cindrella

Forelsket i forumet
Wæææææææææ....!!! ja Wææææææ ikke nå vel?? er jo kun 10 uker!! tenkte det er ikke mulig.. Noen flere som merker det så tidlig? var "plaget" med det i forje svangerskap, men hadde ikke i min villeste fantasi trodd at det skulle komme så tidlig??!!:(

Som nevnt tidligere var jeg veldig plaget i begge mine tidligere svangerskap. Denne gangen kom det tilbake med en gang før testen var positiv. Har begynt på bekkentrening hos fysio.

huff.. håper det holder seg i sjakk her å at det bare var sånn litt ekstra sliten i kroppen.. hadde ikke lyst å bli plaget allerede nå. Er du i jobb enda eller?

Fått det tidlig i begge mine tidligere svangerskap rundt uke 12 og 8, men kjenner bank i bordet ikke noe enda (uke 10 +3), er jo hormonelt og kan komme veldig tidlig.

Ja jeg er det. Etterhvert blir det nok redusert stilling når det begynner å bli fryktelig vondt, så håper jeg å jobbe noe så lenge som mulig:)

Flink du er :=) er det mye vondt hos deg , evt bare når du har "røffe" dager? eller hele tiden?

Uff, føler med deg. jeg har også fått mye vondt den siste uken :(
Føler det er litt tungt å fungere i praksis (spl.student)
Trodde heller ikke det kunne komme så tidligt.. Må vel ta meg en tur til legen..

Kjenner plagene hele tiden, men noen dager er seff mye verre en andre. og når jeg kommer hjem fra jobb og ungene er lagt og jeg legger meg på sofaen, DA er det vondt da. kommer nesten ikke opp av sofaen. men på begynnelsen av dagen går det greit. Sitter mye på jobbe. og det er det både fordeler og ulemper med. vondt å sitte på en stol hele dagen. Men er jo vondt å bevege seg også, så, hehe.

ja det er muulig:( kjente igjen bekkensmertene fra sist svskap nå i dag etter en del gåing/ståing:/ sukk, bra vi er flere..

Back
Topp