Bekkenplager

Tutta*

Glad i forumet
Dere som sliter med bekkenet, er dere sykemeldt? Hva hjelper dere til at det er bedre? Er dere mye hemmet?

Jeg slet stort sist... Kunne ikke bøye meg, soving var et helvete og jeg kunne aldri ha jobbet! jeg var sykemeldt pga andre plager før jeg fikk bekkenløsning... Men det som reddet med var akupuntktur:) Den siste måneden av svangerskapet var jeg i like god form som før jeg ble gravid!

Jeg sliter med bekkenplager...noen dager er bedre enn andre, men det er vondt å reise seg, sette seg ned...gå inn og ut av bil, gå i trapper.... :-(

Jeg skal til fysioterapaut, har fått henvisning fra legen min. Er sykemeldt for noe annet enn bekkenet nå, men hvis det ikke bedrer seg ser jeg ikke bort fra at jeg må fortsette sykemeldingen, eller jobbe litt redusert evt...

Jeg sliter og med bekkenplager. Fikk ikke sykemelding av legen min, hun mente det var sånt man må tåle.... Har fått henvisning til fysioterapeut, men her jeg bor er det lang vente tid på time. Og litt problematisk å finne tid til det, siden jeg er i jobb!
Har bare blitt verre de siste tre ukene:(

Jeg er allerede sykmeldt, men begynte å få bekkenplager etter at jeg ble sykmeldt. Det er vondt å reise seg eller sette seg. Bekkenet mitt er vondt egentlig hele tiden og jeg får ikke sove om natta...

Jeg fikk bekkenløsning i uke 6 denne gangen, sist i uke 8. Noen dager er bedre enn andre, men tar det med ro. Ikke alltid like lett med en to åring i hus, men mannen hjelper til mye hjemme som jeg ikke klarer pga bekkenet. I tillegg ril bekkenløsning har jg også låsning i ryggen. Fysio hjelper ikke, men kiropraktor er litt bedre for meg.

Back
Topp