Bekkenplager..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Huff, hadde litt bekkenplager i første svangerskap, å nå begynner det smått å komme tilbake.. [:(]
Merker som regel ikke stort til det, men når jeg skal ned å hente klesvask, henge opp, skifte på sengene.. Håååper bare ikke det blir enda værre enn sist ! Det er ikke noe godt [:'(]

Huff, det høres så vondt ut. Føler med deg og håper du slipper å plages dette svangerskapet!

Kjennes sikkert litt forskjellig ut, men for meg så gjør det vondt i beinet på "toppen" av rompeballen på den ene siden.. 

ORIGINAL: GunnElin

uff d hørtes ikke noe godt ut, kan man føle seg skjele i fra korsryggen å ned til fotan ? har harr d nå i noen dager. føles ut som jeg skjelver

Det aner jeg ikke [8|] Men hør med legen din når du skal på første kontroll, hvis du fortsatt har det..

Hoff ja.. Kjenner til problemet! [:'(]
Kjenner det best når jeg ligger i senga å ligger på høyreside.. Æsj! [:@]
Å jeg som hater å ligge på venstreside... [>:]

Sikkert ingen trøst, men jeg har også begynt å få symptomer på bekkenløsning igjen, allerede... [:'(]

Håper det bare er forbigående for oss begge... [8D]

ORIGINAL: Skrullemor

Hoff ja.. Kjenner til problemet! [:'(]
Kjenner det best når jeg ligger i senga å ligger på høyreside.. Æsj! [:@]
Å jeg som hater å ligge på venstreside... [>:]

*sniker fra januar11* greier ikke å ligge på siden i starten av natten, har fått påbegynnende bekkenløsning alt[X(] så ligger storedeler av natten på ryggen (sover ikke då) og har dynemellom beina trikset når jeg legger meg over på siden.

Back
Topp