Bekkenmåling og ultralyd!

Linda76

Elsker forumet
Ja da skal jeg gå å legge meg snart, for i morgen kl 0600 starter jeg og sambo til Kirkenes for å sjekke bekkenmål og størrelsen på baby!! Er en kjøretur på ca 4 timer hver vei, så det blir nok en lang dag!! Men er veldig spent på hva de har å si om baby og bekkenet mitt da....å så får vi vel vite om det virkelig er ei jente der inne....hehe!![:D]

Har jo vært hos Jm i dag, alt var bra....jeg har lagt på meg ca 5 kg i løpet av de siste 6 ukene så jeg er nå oppe i 12 kg totalt, baby ligger med hodet ned og Jm syntes det satt godt fast....noe hun syns var litt rart siden hodet sjelden fester seg så tidlig på tredjegangsfødende! Hvordan skal man tolke det???[&:][:D] 

Ja ja, i morgen får vi allefall vite hvordan ståe er....gru/gleder meg!!! Kommer med en liten oppdatering da i morgen kveld!! Ha en god natt og en fin tirsdag....klem!![:)]

god tur, god natt og lykke til[:)]

hei og lykke til. får man målt bekknet hos jordmor? vet bare at jeg har smal bekkent..så tenken er jo der hos meg. kan jeg føde normalt? hvor kan jeg finne ut dette?

ORIGINAL: tjukkebollefeita

Lykke til imorgen da! Tror dem at bekkenet ditt er for smalt?? Gøy at du får se babyen imorgen da! Det er alltid gøy!
Ha en god natt..og en god tur imorgen!

Ja de er litt redd for det...sist så måtte de trekke ungen ut med tang og de vil vel helst unngå det igjen!![&:] Men jeg vil ikke ta KS så jeg håper bekkenet er stort nok og at baby er lita...[:D]

Hvordan går det med deg da tjukka?? Ikke lenge igjen til sladring nå...hehehe!![:D]

ORIGINAL: Amalia

hei og lykke til. får man målt bekknet hos jordmor? vet bare at jeg har smal bekkent..så tenken er jo der hos meg. kan jeg føde normalt? hvor kan jeg finne ut dette?

JM må henvise deg til røngten for å få målt bekkenet, så tar de som oftes UL etterpå for å se om babyen er for stor til å passere eller ikke.....Du må ta det opp med jordmora di, så vet nok hun hva som må gjøres!![:)]

ORIGINAL: Linda76

ORIGINAL: Amalia

JM må henvise deg til røngten for å få målt bekkenet, så tar de som oftes UL etterpå for å se om babyen er for stor til å passere eller ikke.....Du må ta det opp med jordmora di, så vet nok hun hva som må gjøres!![:)]

ok takk for svar. da må jeg ta det opp med henne til onsdag:)

Takk og god natt!!![:D]

Gleder meg til å sladre tjukkebolle!!![:D]

Dere får ha god tur! Får passe på å ta pauser ofte hvis det blir tungt å sitte så lenge i bilen.
Lykke til imorgen![:)]

Back
Topp