Bekkenleddsmerter

Mamma_90

Flørter med forumet
Kanskje her er flere som har vært plaget av bekkenleddsmerter i tidligere svangerskap eller opplever det for første gang nå? Trenger en tråd for å lufte frustrasjon ift dette. Har hatt plager i graviditeten i både -15 og -17 og intet unntak nå. Har heller ikke vært smertefri i årene mellom eller etter fødsel heller. Var først i fjor sommer at ting begynte å bedre seg. Skulle egentlig ikke ha flere barn pga bekkensmertene, men nå er det forseint og bekkenet klager allerede. Hvilke råd har dere?

Jeg har tre barn fra før mellom 22 og 17 år. Har hatt bekkensmerter med alle. Det har blitt værre i smertestyrke og starta tidligere for hver gang. Sist starta det i uke 11 ca. Denne gangen begynte jeg å kjenne antydning i uke 5 og det drar seg mer og mer på. Utrolig kjedelig men får ta det med ro å ikke overbelaste.

Har også hatt med alle tre , føles som skrævet skal revne . Gjør faen så vondt , værre mot slutten . Det er vel hormoner som gjør at bekkenet blir veldig mykt og gir smerte . Så ikke mye man får gjort heller . Har litt nå kjenner jeg :sour:

Jeg har ingen barn fra før, er 9+ uker, og kjenner at det skjer noe på siden av korsryggen (iliosacralleddene). Har ikke hatt «rusk» akkurat dér før, så tenker at det er relatert til graviditeten. Krysser fingrene for at det ikke blir verre, for da skal det gå fint.

Back
Topp