Bekkenløysning

Natepia

Glad i forumet
De to siste dagan har vært heilt grusom..
Har så ondt i Høyre lysk å bak i korsn ryggen,å ne i gjennom foten..klare værken stå,sette eller ligge..prøve å holde mæ i bevegelse..men e kje så lætt..[:(]

Nånn andre som har d likens?

huff ja, [&o][&o][&o][:'(][:'(][:'(]
er helt ødelagt etter en dag på jobb[&o][:(] fungerer ikke hjemme.......
men må bli flinkere til å ta litt mer vare på meg selv på jobb, å prøve å slappe av istedenfor å løpe som en jojjohele dagen, så går det vell bedre....... skal prøve en uke til, om ikke så er det vell til å bite i det sure eplet å komme seg til legen å få seg en sykemelding

Ikke så ille, men ille nok. Skal til legen på tirsdag så da skal jeg snakke med henne. Orker ikke bli helt ødelagt og ikke i stand til å røre meg resten av svangerskapet.

her begynner en sykemelding å bli veldig relevant. en ting er å fungere på jobb.. men problemet er å ha overskudd til å gjøre noe hjemme... stakkars gubben min!!
Skal lure meg en time hos legen min på mandag!

Okei..
Ja æ va heime fra jobb på fredag,klarte næstn kje å kom mæ opp i fra sænga..
Æ jobbe jo i en Barnehage å dær e d jo en del løfting,setting på harde stola å golv..

Jeg kjenner at jeg blir sliten i ryggen, men ingen voldsomme smerter, heldigvis. God bedring til alle dere. [:)]

Takk før d =)
Å gratulere m 13 uke idag CrazyBeautiful :D

Kom deg til legen og få en rekvisisjon til fysioterapeut. Lengere du går med så vondt, uten å få behandling verre blir det å ta tak i det. Jeg snakker av erfaring fra forrige svangerskap. Da kjente jeg det rundt uke 20, og fikk time ganske raskt. Fysioterapeuten sa at det var bra jeg kom før det ble for ille. Det var nok det som holdt meg unna krykker.

I dette svangerskapet har jeg alered begynt å kjenne igjen symptomene. Jeg var til lege på onsdag og fikk rekvisisjon.

Fysioterapeuten ga meg følgende råd forrige gang: Ikke gjør ting når det gjør vondt, gå flere korte turer i stedet for en lang, sykemeld deg fra jobbe dersom du er helt gåen etter arbeidsdagen.

Lykke til [:)]

Ja..ska t Jordmor i mårra..så får høre m ho ka ho sei..
Har tænkt på å få gådd t fysioterapeut :)
Så håpe nu at d ordne sæ..

jeg har å mye vont..jeg fikk beskjed av jormora at mange fikk faslke isjas smerter og at mann da trode det var bekenløsning.men at det ikke var vannlig å få bekenløsning så tidli,,men sef kunne det forekomme sa ho..
jeg hadde bekenløsning i mit første svanger skap derfor trodde/var jeg red jeg hadde begynt på dt nå..håper jeg ikke får bekenløsninga før senere i svanger skape
men fysioterapaut hjelper og lige me varme puter/flasker,lige på sako sek i senga å site på sako sek på dag tid

Back
Topp