Bekkenløsningstips

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Kanskje lage en tråd med tips til de som ikke har hatt det før og får bekkenløsning for første gang, alvorlighetsgrad er jo veldig forkjellig og de fleste kjenner visst litt uansett på slutten. Men de som er plaget burde vi kanskje si hva som funker for oss. Alle er individuelle og ting som funker på meg er ikke sikkert det funker på deg, derfor er det godt å kunne få råd fra mange forskjellige.

Mine råd er:
-Bekkenopp kurs, du finner det på nett eller på kontoret til jm så kan du melde deg på for å lære om bekkenløsning.
-Bbhugme pute mellom bena når man ligger på sofaen eller sovet i senga.
-Yogaball å sitte på er visst bra for bevegelse, funker for meg.
-En blanding av å gå til fysio og kiropraktor. Jeg må ha begge for å funke. (Fant det litt sent ut i sist svangerskap).
-Varmt vann funker for meg, så svømming varmt bad etc. Men for noen funker kulde.
-for meg gjør trening verre(noen blir bedre)og jeg blir bedre av å ligge rolig til siden med ammepute mellom bena.

Takk! Jeg håper selvsagt jeg får lite bruk for dette, men greit å ha noen ting i bakhodet hvis/når problemene oppstår. :D

Takk for tips :) Brukte selv bbhugme gjennom hele sist svangerskap, og det var virkelig gull! ❤️

Back
Topp