Bekkenløsningssukk..

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Huff, sofaaa

Syte litt her, så gubben slipper å høre det.. Mn d er så innmari vondt i dag :(
Sulle så gjerne vært en supersprek gravid som hopper lettbent avgårde, mn er nok heller den vaggende treige varianten :(

Sukk.

Håper i morgen blir en bedre dag.

Håper dere har hatt en fin dag
:)

Huff, sofaaa

Syte litt her, så gubben slipper å høre det.. Mn d er så innmari vondt i dag :(
Sulle så gjerne vært en supersprek gravid som hopper lettbent avgårde, mn er nok heller den vaggende treige varianten :(

Sukk.

Håper i morgen blir en bedre dag.

Håper dere har hatt en fin dag
:)
Du har min fulle forståelse og sympati. Det er dessverre ikke mange trøstende ord å komme med, annet enn at du har valgt det eneste rette når du har tatt i bruk sofaen. Må det hver dag jeg også. Kjenner at jeg har samme tankene som deg på det du skriver.
Har du tatt frem krykkene så du avlaster litt i løpet av dagen eller?

Har ikke krykker.. Prøvde å jobbe i dag, mn d er ikke akkurat suksessoppskrift akkurat nå :/ skal få meg time til legen i morra, og nå blir det ikke mer jobbings på meg. Basta. Kjenner jeg klarer ikke mer nå.. Får jo fanden meg ikke sove på natta heller når det er så vondt :/ sikkert noen som har det verre enn meg, så skal vel ikke klage men..

I feel you, sister. Her er det så stor variasjon i dagsform at jeg stort sett gjør for mye,fordi jeg innbiller meg at det sikkert går bra. :oops: Når jeg holder meg på et rolig eller moderat aktivitetsnivå går det nemlig bra, men det skal bare så lite til før smertene hogger i... :( merker at det ødelegger litt for humøret ha det sånn også.

Har ikke krykker.. Prøvde å jobbe i dag, mn d er ikke akkurat suksessoppskrift akkurat nå :/ skal få meg time til legen i morra, og nå blir det ikke mer jobbings på meg. Basta. Kjenner jeg klarer ikke mer nå.. Får jo fanden meg ikke sove på natta heller når det er så vondt :/ sikkert noen som har det verre enn meg, så skal vel ikke klage men..
Vet du, da er det ikke verdt det! Antakelig har tatt det vel langt allerede, så du kan med god samvittighet avslutte nå. Det skal faktisk gå tre mnd til før vi føder, og da skal man ikke gjøre seg sengeliggende på grunn av jobb. Gjør det med god samvittighet. Dessuten er det lov å klage, for for deg er det veldig ille nå, da har det ikke noe å si om andre har det værre :) vi får bruke hverandre, hvis ikke går det hardt ut over mannen min i hvert fall...
Jeg anbefaler krykker. Bruker det slik innimellom, og det er gull :)

Jeg vil også syte litt i dag! Har bare vært litt plaget med bekkenet av og til.. Men etter 8 timer på jobb i dag.. Fy fela!! :( For noe dritt! Sofaen med pute mellom beina siden jeg kom hjem. Orker/ klarer ikke å leke med eller stelle gutten vår. Ikke noe god følelse å være sofa-mamma!! Jeg har jo tenkt å jobbe de 10 ukene jeg har igjen, men vet ikke om jeg klarer det hvis det skal fortsette slik eller blir verre. Magen har vel også vokst mye på 10 uker..
Så jeg skjønner deg såå godt, og det er lov å syte!

Jeg føler med deg:( Har det helt jævlig jeg også. Denne gangen sitter bekkenløsningen i skrittet. OMG så vondt det er:(

Sofa-mamma ja , signerer den så kraftig .. Eg holder på med eksamener , skal være mamma, husmor og kjæreste .. Kjenner eg e på gråten når eg skriver , det e så sårt å ikkje strekke til :(

Var så strålende fin i formen sist svangerskap , kun litt vann på slutten ..

kjenner meg igjen der ja.... så utrolig kjedelig... har jobber 50 % til nå og skal det ut måneden.. men etter det er det slutt... da orker heller ikke samboern min mer ;P han synes jeg bare skal gå til legen igjen nå, men noen dager går det jo ganske greit... mens andre har jeg så vondt når jeg kommer hjem at jeg ligger på sofaen resten av dagen...
Er så vanskelig siden det er så varierende... i tillegg til at jeg var sykemeldt pga kvalme i tre mnd... så jeg føler at jeg trenger å se folk..... argh... sorry for klaginga :P

Dere er best <3
Kjenner energien blir sugd utav meg når jeg har vondt, å jeg liker det ikke! Er normalt ei jente med energi nok for 2 ( føles d ut som ), mn nå har jeg ikke nok energi til halve meg engang :P

Men det er tross alt 3mnd igjen, ikke verdt å jobbe når det er sånn som nå ihvertfall..

Jeg går som ei gammal kjerring når kvelden kommer :P Har sykemeldt meg for lengst. Helsa først, frøken! Få deg litt fysioterapi eller noe i den duren, og la jobb være jobb. ;)

Back
Topp