Bekkenløsningssmerter

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg er ikke gravid så vidt jeg vet. Kan cyster gi den samme typen smerte/ubehag? Kan godt hende det er fra trening, trente for to dager siden, men det kom så plutselig i dag. Ikke kjent noe før det. Har også litt murring i korsryggen, men jeg har en del vondt der.

Det føles litt som symptomer på graviditet, men jeg har ikke glemt av noen piller og mens var for en måned siden. Hopper over mens og går videre på neste brett. Dessuten føler jeg meg ikke gravid.

Så, kan man få slike smerter av cyster?

Det kan du, men eg har det slik du beskriver kvar gang eg har menstruasjon. Kan det ikkje vera den som er på veg? Eg hoppar og vidare på neste brett av pillen, men av og til kjem den da midt i brettet:)

Det kan du, men eg har det slik du beskriver kvar gang eg har menstruasjon. Kan det ikkje vera den som er på veg? Eg hoppar og vidare på neste brett av pillen, men av og til kjem den da midt i brettet:)

Takk for svar :)
Hopper over denne gangen, men skulle nok hatt den sånn ca nå ja. Tok 3 brett på rappen sist, men da hadde jeg brukt Cerazette i 2 år først så kanskje hormonene løper litt løpsk :)

Takk for svar :)
Hopper over denne gangen, men skulle nok hatt den sånn ca nå ja. Tok 3 brett på rappen sist, men da hadde jeg brukt Cerazette i 2 år først så kanskje hormonene løper litt løpsk :)
Ja, det kan godt hende. Eg hadde litt rot da eg bytta fra Cerazette til vanlig p-pille denne gangen:) før tok eg alltid fire brett i slengen, no er rekorden tre;)

Back
Topp