Bekkenløsningfaenskap...?

Escuro

Forumet er livet
Mistenker at bekkenløsningen har meldt sin "beskjedne" ankomst her...
Begynte i forrige uke, da jeg dro på et senter med en venninne og guttungen hennes på 2,5. Hun hadde skadet ryggen i Kongeparken, så jeg kjørte bilen hennes og løftet pjokken opp i handlevognen om han ble ustyrlig.
Det tok imidlertid ikke så lang tid før jeg merket murringer i korsryggen, som bredte seg mer og mer utover og etterhvert lå i lysken på høyre side, strålte nedover fronten av begge lårene og ned til knærne, hvor det også verket. Hadde tilogmed vondt i venstre legg. Følte meg kadaver, gikk rundt der ca 1,5-2 timer og hadde stort sett vondt hele tiden. Det kom seg utover kvelden, men frem til da hjalp det ikke stort verken å sitte eller ligge.

Var bra dagen etter, men nå de siste to dagene har jeg hatt vondt på venstre side i overgangen korsrygg/bekken. Slapp unna alt av bekkenplager i første svangerskap (7-8 år siden), så har ikke noe sammenligningsgrunnlag...

Jeg har hatt syyyykt vondt i korsryggen i ca en mnd eller noe....
Prøver og fortrenge det, men tanken er der.
Vet ikke om jeg kanskje kan være litt utsatt ettersom jeg har leddgikt?
Uff, aner ikke.
Har betennelse i en ankel, begynner med å slite med å gå normalt, blir bare vondere og vondere. Så allerede ser det litt mørkt ut på alle fronter føler jeg...

oj, det hørtes veldig vondt ut..jeg hadde litt vondt selv en liten periode..men det gikk over igjen..
Kan det hende du kan dra til legen å få en sikker bekkenløsning-diagnose da?

ORIGINAL: Escuro

Begynte i forrige uke, da jeg dro på et senter med en venninne og guttungen hennes på 2,5. Hun hadde skadet ryggen i Kongeparken, så jeg kjørte bilen hennes og løftet pjokken opp i handlevognen om han ble ustyrlig.
Det tok imidlertid ikke så lang tid før jeg merket murringer i korsryggen, som bredte seg mer og mer utover og etterhvert lå i lysken på høyre side, strålte nedover fronten av begge lårene og ned til knærne, hvor det også verket. Hadde tilogmed vondt i venstre legg. Følte meg kadaver, gikk rundt der ca 1,5-2 timer og hadde stort sett vondt hele tiden. Det kom seg utover kvelden, men frem til da hjalp det ikke stort verken å sitte eller ligge.

snik svar fra en fra mars forum her, leste bare innlegget tilfeldig og synes det høres mer ut som en bekken låsning..i og med at det skjedde etter en slik episode..flere i familien min har opplved dette under graviditeten, og kiropraktor var vist tingen..bare et lite tips hvis det skulle fortsette[;)]

Var bra dagen etter, men nå de siste to dagene har jeg hatt vondt på venstre side i overgangen korsrygg/bekken. Slapp unna alt av bekkenplager i første svangerskap (7-8 år siden), så har ikke noe sammenligningsgrunnlag...

ORIGINAL: Escuro

huff, kjenner meg litt for godt igjen i det du skriver her[&o][:'(] Har ikke villet innse at det er bekkenløsning da jeg er sta som et esel.[&:]

Back
Topp