Jordbærveien
Elsker forumet
Flere som har fått påvist dette?
Jeg hadde det med storebror også, fikk det mellom 20 og 30 uker engang vet jeg.
Hadde jo forventet å kjenne den også denne gangen, men den kom med EN gang!
Har vært sykmeldt pga den siden uke 10, bare 50% enda heldigvis.
Kjenner jeg bare MÅ klage litt, for jeg er LEI, selv om det virkelig er verdt det, så er jeg LEI!
Går med smerter i bekkenet kontinuerlig, enkleste måten å forklare d på er at når jeg er på det beste så kjennes det ut som om jeg har brestet halebeinet.
Spent på hvordan det blir fremover jeg. Kan nok bare glemme å få jobbe helt til jeg flytter ja, og guri som jeg gruer meg til selve flytting selv om jeg ikke får flytta fort nok:D
Er langt fra Helgeland til Trondheim i bil med løst bekken gitt.
Kjørte dit i slutten av januar for å dra på visning på huset vi nå har kjøpt, skulle ikke klart å fote meg etter den kjøreturen.
Bygd for å bære fram barn du, ha ha!![8D]
Sorry, det var dagens klage-klage fra meg
Jeg hadde det med storebror også, fikk det mellom 20 og 30 uker engang vet jeg.
Hadde jo forventet å kjenne den også denne gangen, men den kom med EN gang!
Har vært sykmeldt pga den siden uke 10, bare 50% enda heldigvis.
Kjenner jeg bare MÅ klage litt, for jeg er LEI, selv om det virkelig er verdt det, så er jeg LEI!
Går med smerter i bekkenet kontinuerlig, enkleste måten å forklare d på er at når jeg er på det beste så kjennes det ut som om jeg har brestet halebeinet.
Spent på hvordan det blir fremover jeg. Kan nok bare glemme å få jobbe helt til jeg flytter ja, og guri som jeg gruer meg til selve flytting selv om jeg ikke får flytta fort nok:D
Er langt fra Helgeland til Trondheim i bil med løst bekken gitt.
Kjørte dit i slutten av januar for å dra på visning på huset vi nå har kjøpt, skulle ikke klart å fote meg etter den kjøreturen.
Bygd for å bære fram barn du, ha ha!![8D]
Sorry, det var dagens klage-klage fra meg