bekkenløsning

ma 84

Elsker forumet
hvordan vet man at man har fått bekkenløsning?
har fått så vondt når jeg går, når jeg løfter føttene og når jeg løfter på ting og står opp!
håper på noen svar. hadde begynende bekkenløsning forrige gang jeg skulle ha men etter at jeg hadde vært roli noen dager, gikk det over

kjenner det på innsida av lårene nesten så det minner om rier!
er så usikker, skal høre med jordmor om hva det kan være! har hatt kynnere som ikke har vært så veldi gode heller. kan jo hende at det er en sammenheng der da!

bekkenløsning kan men ha på flere forskjellige måter....
mange merker det med smerter som strekker seg fra rompa og nedover,men smerten kan oxo ligge i lårene bare eller i korsryggen....
om du snakker med legen din så kan det hende han kan henvise deg videre til fysoterapaut....
det ble jeg.og etter noen timer fant hun ut at det ikke var det..det var bare muskler som hadde låst seg...jeg er mye bedre nå etter at hun har løsnet på dem...
jeg kunne nesten ikke gå tidligere heller pga dette og legen trodde det kunne være bekkenløsning...

lykke til videre...[:)]

klem

takk for tipset.

Har store problemer med å gå selv, og har fått henvisning til fysioteraput pga bekkenløsning. Håper det blir bedre. Hinker rundt på krykker nå, noe som ikke alltid er så lett. Har jo så lyst til å gjøre masse nå som permisjonen har begynt, men det begrenser seg selv...

Tror det beste tipset er å ta det med ro, og ikke anstrenge seg mer enn nødvendig. Bruk tiden som er igjen til å slappe av og lade batteriene!

det tror jeg at jeg kan si meg eni i. jeg kjenner det veldi gått i bekkene hvis jeg gjør "alt" for mye på en dag. som feks røre meg. syns det er frustrerende å ikke få til like mye som jeg gjorde for en stund siden

Back
Topp