Bekkenløsning??

fruluna

Forumet er livet
Hei! [:D]

Er det noen av dere som er plaget med bekkenløsning?
Er redd jeg begynner å få det, men jeg vet ikke.. Har vondt i hoftepartiet når jeg går og bøyer meg ned. Når jeg ligger på ryggen i senga/sofaen, føles det som om hele lysken låser seg. Utrolig vondt og trått. Håper det kan være noe annet enn bekkenløsning..
Dere som er plaget med det, hva slags plager og symptomer har dere?

Heia..
Jeg har bekkenløsning.. de er ikke mye godt nei...
Men de hørtes litt likt ut som når jeg fikk de,. stråler nedover i beina og kjennes ut som en har totalt gangsperre .. Har du vært hos lege??
Har funnet ut at de beste er å bare ta de med ro, å ikke overdrive, da far en de gjo bare verre dagen etter... Er du ellers i fin form?? nårtid er terminen din??

Hei Peggy!
Har ikke vært hos lege enda nei. Skal til kontroll 25 okt, så da får jeg høre med han da.. Er du i jobb eller er du sykmeldt pga bekkenløsningen din?
Jeg går bare i halvt for jeg har vært (og er enda!!) veldig plaget av kvalme!

Har termin 23 februar [:D] I følge tickeren din ligger vi ganske likt vi da [:)]
Er det din første? Det er vår førstemann, så alt er nytt og spennende!!

heia..
ja de er våres første barn.. gleder meg masse, men de er en del ting å sette seg inn i...
JA jeg har termin den 22 februar.. så morro at de er flere som skal ha rundt den tiden..
jeg er 80 % sykemeldt.. i 2 uker nå, skal prøve å jobbe 2 halve dager ved barneskulen.. som assistent,, orker ikke å gå hjemme tia går gjo sent nok fra før om en ikke skal være hjemme hele tiden også..
Hva jobber du med ?? hvor gammel er du?

Kozz[:)]

Hei. Jeg har fått konstatert at jeg har bekkenløsning. Også ganske tidlig.21 uker..
Har veldig vondt i hoftene og korsryggen. Vondt å ligge, sitte, stå og gå...
Plutselig kan det kjennes ut som verking, og det er innmari vondt! Vondt å ut og inn av biler og opp trapper osv... Og plutselig kan jeg "sitte helt fast". Håper ikke du har fått det.
Men det er veldig vanlig med bekkenløsning, det er forskjellige nivåer av det bare...

Håper du ble litt klokere[;)]
Moro med barn uansett og det er jo verdt det selv om det er veldig vondt der å da. [:(]

Klem MinaMor

Hei peggy!
Vi har akkurat flyttet så vi har ikke fått inn internett hjemme enda.. så da blir jeg litt treg med å svare [:)]
Jeg er 26 år og jobber i Telenor.
Syns det er veldig deilig å gå i halvt, og bare koser meg hjemme [:D]
Vet dere hva dere får eller?
I følge UL er det en liten jente som sparker iherdig der inne, men vi skal ta en 3d UL om en måneds tid for å være helt sikre..
Klem [:)]

heia fruluna ;)

ja vet akuratt hvordan de er å ikke ha internett, fikk selv internett for 2 mnd siden, hadde aldrig klart meg uten nå[:D] er så mange hyggelige msk her inne på diskusjonsforumet..
er de deres første barn ??
da vi var på ul i uke 17 så de ut som en gutt, ( var ikke så vanskelig å se hva de hvar ) men tror bare jeg kan få en ul , de syns jeg er litt kjipt.. men de er en aktiv krabat..
nårtid er din termin ?? jeg har den 22 februar..
hvordan ser du på føldselen ?? med skrekk og gru ??
Stoor klem [:D]

Back
Topp