Bekkenløsning!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
-trodde jeg skulle slippe unna..

Blitt værre og værre nå.. frykter at jeg ender opp på krykker om kun kort tid om ikke et lite mirakel skjer[:(]

For noe MØKK!!!

sender ein trøsteklem..hjelper nok lite men..

ja det er noe MØKK!

er så jævlig vondt, og får ikke gjort en dritt!!!

jeg ble verre av krykker....har du fysioterapaut da??
hvist ikke, så få deg det fortest mulig....denna dritten blir`n ikke kvitt!!!

(unskyld språkbruket men godt og få det ut....hehe)

Jaja, men vil ikke innrømme nederlaget helt ennå..[8|]

Sååå enig med deg... bekkenløsning er noe dritt!!!
Håper bekkenløsningen ikke blir verre enn nå for din del.
Ikke kjekt å plages, å måtte være mye i ro...

Hadde selv kraftig bekkenløsning nå sist med nr. 2.
Begynte å kjenne det allerede i uke 8.
Endte med at jeg måtte være så mye som mulig i ro... var det eneste som fungerte for meg.

Det positive er at jeg nå iallefall er helt bra igjen da...

Lykke til!!

ja de suger å bekkenløsning, alt er gjo f.. meg vondt.. kan gjo nesten like godt ta på en tvangstrøye og ruge fram til fødselen....
de verste er gjo at de meste en gjør er like jævli....

http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=3204

Les litt om bekkenløsning her Fiorelina=) Håper du finner en brukbar behandling som hjelper deg[;)]

takk for den[;)]

Foreløbi ser det ut til at jeg skal klare meg med litt "egenbehandling"
Har lest mange tips og råd fra andre gravide og fra fysioterapeuter, så jeg håper jeg klarer å holde det i sjakk en stund til, ellers sutrer jeg vel litt til Jordmora mi, tenker jeg[;)]

Seriøst, ja, det er faktisk flere enn jeg som ber.
Familie og venner ber for meg, og min supre mormor ber daglig for meg og alle de 20 andre barnebarna sine - og for barna sine selvsagt[;)]

Og det har ikke skjedd noen bedring?
Hvor mye og ofte må man be før Gud svarer? og er det noen grunn til at Gud ikke svarer deg?

Jeg har vel ikke sagt noe om at han ikke svarer?[&:]

Veldig ofte sier Gud VENT istedet for å gi meg akkurat det svaret jeg håper på og ønsker meg akkurat der og da[;)]

Jeg har blitt bedre nå de siste dagene.. går opp og ned for oss alle her i livet[;)]

Men hvordan vet du at Gud svarer og hva det er?
Jeg spør fordi jeg har ingen relasjoner til den stor bartemannen.
Hvordan vet du at han svarer? Hører du stemmer i hodet da eller?

Nå føler jeg at vi er litt off topic her, men jeg skal svare deg på dette likevel..

Når jeg ser fysiske beviser på det jeg har bedt om da trenger jeg vel ikke å "høre stemmer i hodet" eller no sånn?

-Ber en dag om at ryggen skal bli bra igjen, og samme kveld er den bedre enn på mange uker.[:D]
-En annen gang ba jeg om at Gud måtte hjelpe oss å få en bil - dagen etterpå ringer mamma og tilbyr oss å låne den gamle bilen deres så lenge den holder[;)]

Lurer du på noe mer er det bare å sende meg PM, for dette er som sagt veldig off topic[;)]

Skjønner ikke helt hvordan Gud er off topic, siden sikkert mange på forumet ber om så mye.
Trodde Gud var til for alle jeg.
Skal ikke nevne det igjen, bare lurte på hvordan du visste at Gud svarte akkurat DEG

Off topic i forhold til det som tråden heter, da, vettu:

Bekkenløsning.[;)]

Okei da, feil tråd men da lager jeg bare en ny tråd siden jeg mener og syns at Gud er for ALLE!

hei, jeg har aldri hatt bekkenløsning før, men begynner jammen tro det er det jeg har fått nå.. har så sinnsykt vondt konstant i korsryggen, og det har nå gått til høyre hofte/bein også. blir gal snart.. kan det være jeg har fått bekkenløsning? skal innom jordmora til onsdagen og sjekke. klemmer..

Sånn jeg kjendte det først også..
ryggsmerter som gikk over i bekken-regionen og nedover i beina..

Lurt å passe godt på, så kan du være heldig ved at det ikke forværrer seg[;)]

Holde beina samlet så godt du kan, spesielt når du går inn/ut av bil eller av senga, der er det mange som slurver[;)]

Fikk råd av en venninne som er fysioterapeut - når du går i trapper (om det er vondt) så gå med den foten som det gjør minst vondt å løfte opp, og gå på tå med den foten du står på, slik at du slipper å løfte foten så høyt[;)]

takk for tipsene! [:)] ja gjør vondt å gå opp trapper, spes på høyre beinet, så bruker venstre beinet mest så lenge jeg orker det, men kjenner det svikter litt i den å [&:] men er ikke så vond som høyre. ikke får jeg noe særlig ro til å sitte/ligge heller.. stadig ett eller annet jeg MÅ gjøre. huff.. men skal nok gå bra [:)] fikk hvile litt over 1 time idag uten avbryting, deilig. må få til det hver dag [:D] har du veldig mye vondt? klem

Back
Topp