Bekkenløsning

Mirus

Forumet er livet
Helt i begynnelsen, når man begynner å få antydning til det, hvordan kjennes det? [8|] Hadde ikke noe antydning til det med førstemann, og lurer litt på om jeg kan ha begynnende nå. Skriver ikke noe om hvordan det kjennes ut her jeg, så får jeg se om det dere skriver stemmer med slik det kjennes ut. Tror egentlig ikke jeg har det, men tanken slo meg plutselig her.....[:o][:'(]

Jeg fikk vondt først i venstresiden av korsryggen..
Så utviklet den seg over hele nedre del av ryggen, før det begynnte og skyte smerte ned gjennom føttene litt som en gangsperre bak lårne.. Så begynnte hele greiern å knirke, knake og knakke uansett hva jeg gjør auu auu! :)

Det første jeg merket til bekkenløsninga var at jeg satt helt stille i sofaen, og plutselig føltes det som om jeg hadde fått en kniv inn i siden av magen, nesten ned mot hoftebeinet.
Denne følelsen kom tilbake et par ganger, en gang om natta, det var helt grusomt vondt.

Så var det en gang vi gikk tur, jeg måtte stadig stoppe fordi denne knivfølelsen var tilbake i den ene siden. Gikk til legevakta, og fikk vite at det var antakelig bekkenløsning, legen klarte å klemme litt rundt så samme smerten kom på andre siden også nesten.

Og fra neste dag begynte jeg å kjenne at hele bekkenet føltes stivt og vondt, bevegeligheta ble mindre og mindre.

Hmm, vet ikke om jeg ble klokere. Men tror heldivis ikke det er det da, er nok helst at jeg begynner å bli tyngre ol. Har kjent siste ukene at jeg blir fortere sliten i ryggen enn før. De siste dagen har jeg vært alene med Lillemor pga sambo er på jakt. BLitt mer løft og mindre hvile på meg, så kjenner at jeg har vondt (ikke veldig) på venstre side liksom i bunnen av korsryggen....der det begynner å bli hardt. Og stråler litt nedover venstre bein. Tror nok bare det er den ekstra belastningen den siste uka som har gjort utslag. [:)] *håpehåpe*

Takk for svar! Tar gjerne i mot flere svar. [:)]

Back
Topp