Bekkenløsning

2 Keisere

Flørter med forumet
Er det noen her som er som meg og fortsatt er plaget med bekkenløsning etter fødselen?? Benjamin er seks måneder og jeg sliter fortsatt. [:(] har blitt mye bedre (klarer nå å gå og bære ham), men er fortsatt ikke bra.

Er det noen som vet om dette vil føre til om det er større sannsynlighet for bekkenløsning ved et nytt svangerskap? for om deter fare for at det blir like ille da er jeg redd han blir enebarn.

De sier at det blir værre for hvet barn, men det tror jeg er ganske forskjellig fra person til person. Hadde selv bekkenløsning fra uke 13, men trente hos fysioterapaut fra da. Kjenner det enda, men kasta krykkene to dager enner fødselen. Jeg er også spent hvordan det blir ved neste sv.skap....

Hei Becky! Altså jeg har ikke bekkenplager,men mamma har det enda 19 år etter at jeg kom til verden..så jeg vet ikke hva du tenker nå. Hun fikk det allerede når hun gikk med min bror for 29 år siden! Lykke til.

Jeg slet med bekkenløsning ei stund etter sønnen min ble født.
Men gikk bedre etter jeg var hos kiropraktor,
han knekte litt og fortalte meg hva jeg skulle og ikke skulle gjøre..

Nå fikk jeg det veldig tidlig igjen, før uke 20, men ettersom jeg vet hva jeg ikke skal gjøre, har jeg klart å holde det stabilt.. Jeg tror ihvertfall det er derfor.. Er noen dager jeg tar i litt mye, og da kjenner jeg det med en gang. Men så er jeg rolig og flink noen dager og da roer det seg igjen..

Tror ikke jeg fikk det lettere nå pga at jeg hadde det etter fødsel sist, mer fordi jeg generelt hadde det sist! Men er ikke alle som får bekkenløsning andre gangen heller..
Det var omkring så langt uti svangerskapet sisit at jeg måtte begynne med krykker...
Så nå krysser jeg både fingre og bein!! [:D]

Takk for svar!

Jeg har sjekket litt rundt og funnet ut at det er større sjanse for å få det neste gang også ja... og at jeg da vil bli "beordret" sengeliggende ganske tidlig.. og akkurat nå frister ikke det. men vi får se hva som skjer. er jo ikke snakk om ennå uansett, men sånn det ser ut i dag blir det ikke fler... noe fysioterapeuten min er enig med meg i...

Back
Topp