Bekkenløsning

Jandia

Glad i forumet
Hvordan merker man at man får det?
Og hvor vondt gjør det?
Hva gjorde dere? Gikk til legen??

Grunnet til at jeg spør er at jeg våknet i natt av at jeg gråt. Drømte at jeg hadde så vondt i ryggen at jeg ikke klarte å stå oppreist, ei heller ligge... Og da jeg våkna oppdaga jeg at jeg virkelig hadde STORE smerter i ryggen. Helt utrolig, og jeg har hatt ryggproblemer før, dette var ikke likt noe.

Så jeg bare lurer, kan dette være en begynnelse på bekkenløsning, som jeg hører så utrolig mange lider av.

VILIKKEVILIKKEVILIKKE!!!

Jandia! Toveli6 har en god beskrivelse på det her, de sier at det ikke er vanlig før rundt uke 20, men jeg har begynnende bekkenløsning, GÅ TIL LEGEN! Fysioterapi skal hjelpe, og jeg kan bare tenke meg at jo fortere du kommer i gang med det, jo fortere hjelper det på smertene dine! [:)] Lykke til!

Legen min anbefalte kiropraktor til bekkenløsning, de fjerner ikke årsaken, men kan ta vekk verste smerten.. Hjalp meg veldig etter jeg fikk førstemann, for det hang i leeenge etterpå...
Jeg har brukt kiropraktor til ryggproblemer før, og har stor tiltro til det de gjør.. [:D]
De fikser det meste!!

Takk for tips. Har gått til kiropraktor før og jeg vet at det funker på mye.
Men nå har jeg ikke så fryktelig vondt, er nesten bare litt støl i korsryggen liksom. Vanskelig å forklare.
Er ikke av typen som renner ned legen for alt, så jeg kvier meg litt for å gjøre det.
Men skal se det an, blir det verre enn det er nå så går jeg...
Det kjipe er at jeg har en jobb hvor jeg går og løfter en del...

Lurer på om hodepinen jeg har hatt i det siste kan ha sammenheng med dette rygggreia nå?
hmm

Får håpe det bare var en enkelt natt, og at det er over nå. Jaja...
Takk for hjelpa jenter!!

La meg si det slik.. Om det er bekkenløsning du har,
blir det nok snart verre om du fortsetter å løtfe tungt og slik.. [:D]

Er vel egentlig styrt av hormoner, men løfting, dreing på kroppen og andre ting gjør sitt det og.. [;)]

Men jeg håper du slipper, for det kan jammen blir vondt!!

Ouff, håper virkelig at jeg slipper.

satser hardt på at jeg bare hadde en vond natt, og Thats is!!

[:D][:D][:D]

Back
Topp