bekkenløsning

Dalin87

Forelsket i forumet
har fått bekkenløsning tror jeg [&o][:(] det er såå utrolig vondt aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg etter jeg har stått rolig eller gått litt [&o] er så vondt i korsryggen [&o] og etter det jeg har skjønt er det bekkenløsning [&o]

Jeg også kjenner litt på dette, hadde det sist også, men ikke i kjempestor grad. Etter jeg har holdtpå oppi nyhuset å jobba så kjenner jeg det VELDIG til venstre nedi korsryggen...nesten neddi rompa liksom...så i går var jeg helt ferdig baki der, men i dag er det ikke så ille igjen. Må nok få min kjære til å ta ALT av løfting  og bøying fremover for å forebygge... [&:]

ORIGINAL: Marit 83

....blir en utfordring for meg som VIL KLARE ALT SELV... [&o]

ja for meg oxo[8|]

off det er ikke mye godt nei[:'(]
ta en tur til legen, og hør med h*n om det kan være bekkenløsning.
jeg hadde det i sist svangerskap, og det var ikke mye godt nei!
jeg gikk til fysio da.
men bekkene er ikke godt fra sist svangerskap heller, så blir nok samme denne gangen, vist ikke enda værre.
god bedring til deg i alle fall[:)]

ORIGINAL: camillajenta86

jeg gikk til fysio da.
men bekkene er ikke godt fra sist svangerskap heller, så blir nok samme denne gangen, vist ikke enda værre.
.

Tusen takk[:)] jeg har time til onsdag hos legen, kommer til å nevne det der da, håper dette blir bedre er ikke bare bare å ha vondt og en 4 åring i hus[&o]

ORIGINAL: Dalin87

jeg gikk til fysio da.
.

Tusen takk[:)] jeg har time til onsdag hos legen, kommer til å nevne det der da, håper dette blir bedre er ikke bare bare å ha vondt og en 4 åring i hus[&o]

så bra det ikke er så lenge til du skal til legen da!
nei er ikke mye godt å ha bekkenløsning[&o]
malte nettopp hele kjøkkeninnredinga og det kjentes godt ja!
håper legen kan sende deg videre til fysio da, kan jo hende det hjelper[:)]

Hvilke øvelser er det man må gjøre ho fysio`n da i tilfelle? Husker ikke NOE fra sist gang jeg... [8|]

Bare når jeg stod å gav barna fart i dissa i dag eller gikk oppover noen halvbratte bakker, så kjente jeg det nederst i kosryggen mest på den ene siden...vil egentlig si det er mellom korsryggen og rompeballen på en måte...men bare på den ene siden... [8|]

når jeg var hos fysio, blei jeg masert/knadd på ryggen.
hadde varme matte på slutten[:)]
så ga legen og fysio noen tips om øvelser hjemme, men de husker jeg ikke[8D][:D]

så ga legen og fysio noen tips om øvelser hjemme, men de husker jeg ikke[8D][:D]

Var det tidlig  svangerskapet eller langt uti...? Hjelper det å bli massert altså...? Kan min kjære prøve også tro eller er det spesielle måter fysio har som gjør det bedre......? Ble mange spørsmål nå men.... [8D] [:)]

Var det tidlig  svangerskapet eller langt uti...? Hjelper det å bli massert altså...? Kan min kjære prøve også tro eller er det spesielle måter fysio har som gjør det bedre......? Ble mange spørsmål nå men.... [8D] [:)]

ja han mykner det opp med spesielle teknikker tror jeg.[8D][:D]
han maserte i alle fall meg. men tror ikke det er å gjøre det hjemme[;)]

ja han mykner det opp med spesielle teknikker tror jeg.[8D][:D]
han maserte i alle fall meg. men tror ikke det er å gjøre det hjemme[;)]

Ok...tror det er like greit å spørre om jeg skulle hatt noen timer med det jeg altså...for å forebygge litt...hvis det er mulig... [8|]

vet ikke om man kan forebygge det jeg. men kan sikkert det vist man begynner med fysio tidlig[:)]

Back
Topp