Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: camillajenta86.
off det er ikke mye godt nei[:'(]
ta en tur til legen, og hør med h*n om det kan være bekkenløsning.
jeg hadde det i sist svangerskap, og det var ikke mye godt nei!
jeg gikk til fysio da.
men bekkene er ikke godt fra sist svangerskap heller, så blir nok samme denne gangen, vist ikke enda værre.
god bedring til deg i alle fall[:)]
ORIGINAL: Dalin87
ORIGINAL: camillajenta86.
off det er ikke mye godt nei[:'(]
ta en tur til legen, og hør med h*n om det kan være bekkenløsning.
jeg hadde det i sist svangerskap, og det var ikke mye godt nei!
jeg gikk til fysio da.
men bekkene er ikke godt fra sist svangerskap heller, så blir nok samme denne gangen, vist ikke enda værre.
god bedring til deg i alle fall[:)]
Tusen takk[:)] jeg har time til onsdag hos legen, kommer til å nevne det der da, håper dette blir bedre er ikke bare bare å ha vondt og en 4 åring i hus[&o]
ORIGINAL: camillajenta86
når jeg var hos fysio, blei jeg masert/knadd på ryggen.
hadde varme matte på slutten[:)]
så ga legen og fysio noen tips om øvelser hjemme, men de husker jeg ikke[8D][:D]
ORIGINAL: Marit 83
så ga legen og fysio noen tips om øvelser hjemme, men de husker jeg ikke[8D][:D]
Var det tidlig svangerskapet eller langt uti...? Hjelper det å bli massert altså...? Kan min kjære prøve også tro eller er det spesielle måter fysio har som gjør det bedre......? Ble mange spørsmål nå men.... [8D] [:)]
ORIGINAL: Marit 83
Var det tidlig svangerskapet eller langt uti...? Hjelper det å bli massert altså...? Kan min kjære prøve også tro eller er det spesielle måter fysio har som gjør det bedre......? Ble mange spørsmål nå men.... [8D] [:)]
ja han mykner det opp med spesielle teknikker tror jeg.[8D][:D]
han maserte i alle fall meg. men tror ikke det er å gjøre det hjemme[;)]