Bekkenløsning!

LALA84

Betatt av forumet
Dere som har gått fulle svangerskap, og var plaget med bekkenløsning, når begynte det?

Jeg får så vondt bak i korsryggen om jeg sitter lenge, står lenge eller går lengre turer.

Jeg vet at alle har bekkenløsning uansett i et svangerskap,dette for å forberede bekkenet på fødsel, selvfølgelig i forskjellig grad. Men kan dette tyde på at jeg kommer til å få bekkenløsning, av den ille sorten?

Hvilke symptomer hadde du da?

Håper virkelig jeg slipper dette altså![:'(] 

Fikk det rundt 3-4 mnd i svangerskapet og på slutten kunne jeg nesten ikke gå [:)] 

Hvordan kjente du det til å begynne med da?

Jeg var 100% sykemeldt fra uke 17 i forrige svangerskap, fryktelig vondt å sitte, gå og stå......[&:]

Sist jeg var gravid dukket de samme smertene opp i uke 7 (mistet spiren i uke 9), så jeg regner med at det dukker snart opp igjen. Høres ut som du er på vei å få den kjipe varianten ja.

jeg fikk påvist bekkenløsning for 2 uker siden... og jeg er ca 9 uker.. har så vondt til tider at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre... andre dager helt fint[8|]

Jeg fikk bekkenløsning i uke 17, og gikk til fysio 2 ganger i uka nesten hele svangerskapet ut.. På den måten holdt jeg det på ett levbart nivå ;) Det kommer jeg til å gjøre denne gangen også om jeg får BL, for behandlinga funka på meg iallfall ;)

kan det være bekkenløsning jeg også begynner å få ?

har så vondt i den ene siden når jeg sitter for lenge (i går kjørte vi bil i halvannen time, det var sykt vondt) dersom jeg strekker meg, å når jeg går til tider. Det ligger liksom over skambenet å ståler ned i den ene foten

Har også hatt vondt i ryggen, og blir fort veldig trøtt i korsryggen, spesielt hvis jeg har stått eller sittet lenge. Merker det når jeg kjører bil, og blir sittende i samme stilling en stund. Jobber i barnehage, og prøver å være forsiktig med de tyngste løftene. Har heldigvis forståelsesfulle kollegaer :-)

har vært plaget siden jeg var 15-20 uker på vei med gutten min.. det er nå 3 år siden å kjenner det enda de dagene det er mye aktivitet på jobb eller her hjemme, nå er smertene begynt å komme oftere så regner med jeg har fått det tilbake for fult før jeg får sukk for meg...

håper du slipper unna den kipe typen, og får det forholdsvist lett... er ikke noe morro med krafti bekkenløsning eller låsning forr såvidt...

Iiiik!!! håper dette bare er vanlig ryggevondt for nå[&:] Er ikke så vondt at jeg ikke klarer bevege meg eller noe ENDA, men ubehageli er det..

Det er så typisk når jeg ellers ikke sliter med annet enn trøtthet, så må det jo bli noe annet...akk og ve...OPTIMIST, går alltid bra til sist[8|][8|]

Back
Topp