Oh, yes! Begynte å få bekkenplager allerede når jeg var ca. 8 uker på vei! Jeg jobber fortsatt fullt, men går fast til fysioterapeut og har noen øvelser jeg gjør flere ganger i løpet av arbeidsdagen + at jeg har en stor ball (plastball med luft i) som jeg sitter på. Svømmer litt og har også et eget treningsopplegg på treningssenteret der jeg bor.
Er blitt veldig bevisst på hvordan jeg beveger meg. Jeg tar f.eks. ikke store/lange skritt, og unngår alle store utslag/bevegelser.
Du burde ta kontakt med kommunen så kan du få låne hjelpemidler du kan ha hjemme som letter litt på plagene.
Skjønner godt at tiden blir lang når du bare er hjemme og ikke får gjort noe. Jeg kan jo prøve meg på noen kreative tips:
- Kjøp eller lei (på biblioteket) noen lydbøker eller et språkkurs, så kan du høre på det mens strikkepinnene går!
- Er du glad i noe kreativt som å tegne, male eller skrive dikt kan du jo investere i et "putebrett" (en slags liten saccosekk med et brett på som du kan ha i fanget), så kan du feste fargene og tankene dine til papiret.
- Hvis du har en god kontorstol som du klarer å sitte godt på, så er det jo veldig koselig å tilbringe tid i dette forumet! Eller surfe rundt på nettet etter drømmeferien, drømmebilen, drømmehuset - det er jo lov å drømme!
God bedring og lykke til [;)]