Bekkenløsning

Tiger

Andre møte med forumet
Det "knekker" litt i hoftene mine når jeg bøyer meg. Høres ut som når noen "knekker" fingrene. Hva kan det være? Er det tegn på bekkenløsning? Gjør ikke vondt eller noe...
 
Vet ikke om det kan være bekkenløsning. Har selv vært heldig å slippe unna så langt. Ville kanskje ha hørt med jordmor eller lege. De kan raskt avgjøre om det er snakk om bekkenløsning eller ikke. Evt kan du gå inn på denne siden http://www.lkb.no/ (tilhører landsforeningen for kvinner med bekkeløsningsplager). Kan være du finner svaret her...

Får håpe det ikke er det...

Lykke til!

Klem
 
Hei!

Jeg tror ikke det er bekkenløsning. Eller, alle har jo det, for ledd og sånn blir jo mykere og mer "strekkbare". Så det kan jo være at det er en følge av forandringen som skjer i bekkenet ditt. Jeg har alltid hatt slike ledd som "knekker". Både i rygg, nakke, fingre, føtter etc.. min fysioterapeut sier det ikke er farlig, men at det kan tyde på lite leddveske. Alle knekker sånn innimellom, men ikke alle høres.

Jeg har bekkenløsning.. har slitt veldig før påske, men er litt bedre nå. Og jeg merket det iallefall MEGET godt.. klarte ikke stå eller sitte.. bare ligge eller gå sakte. Men klart, det kan sikkert være ulikt. Men så lenge du ikke plages eller har vondt ville jeg ikke stressa noe mer rundt det.

Lykke til!

Gunhild :)
 
Back
Topp