Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dere som hadde vedvarende bekkenløsning etter fødsel. Hvordan ble dere bra igjen? Hvor lang tid tok det? Gjerne svar dere som hadde tilleggsproblemer også.[:D]
Jeg fikk diagnosen bekkenløsning med gangbesvær rundt uke 30, og sliter fremdeles. Har prøvd fysio og kiropraktor, og det har hjulpet litt, men ikke helt. I morgen skal jeg til min første time med akupunktur, i håp om at det vil hjelpe
Jeg gikk til fotsone terapeut, og ble bedre under graviditeten!
Etter fødselen tok jeg en time hos terapeuten og nå er jeg helt fin! kjenner kun litt dersom jeg går for mange og lange turer hver dag!
jeg kjenner det godt i bekkenet ennå. Kan ikke dytte bort noe med en fot, og får ofte vondt når jeg bøyer meg.
Kniper som en gal, men det hjelper vel lite. Jeg fikk rett og slett beskjed om at flere barn var kanskje ikke så lurt. Bekkenet er bæresteinen i kroppen vår og skal vare livet ut. SÅ... jeg skal ikke oppleve det igjen. VONDT!