bekkenløsning

Frøken Happy

Glad i forumet
blæ..er så lei nå at åååå...har hatt bekkenløsning så å si fra jeg ble gravid å ja fram til nå,det er noe sjit...har så vondt på natta at å..gleder meg fryktelig til babyen kommer nå altså...men alt er glemt når han/hun kommer...[:)]måtte bare spy ut litt frustrasjon[:D]

Samme her, helt jæ... om nettene[&o]. Går på trening en gang i uken for bekkenet, men... om det hjelper er jeg ikke sikker på. Tenkte beg svømme og gå til fysio.. Prøver alt for at det ikke skal bli værre....

Åh, Jeg har også bekkenløsning, Og det er til tider ganske VONDT Jah...

Sender deg og de andre med bekkenløsning en stor trøsteklem!!

Husk at det ikke er så altfor lenge igjen nå!! Hold ut!! Inne i den flotte magen så ligger det noe så fantastisk og vidunderlig som du har laget!! Tenk at du snart er mamma!!!

Klem, M

har ikke trent noe i svangerskapet..smertan e før stor tell det..vart teipa tel fysioterapaut det va dte einaste,det fuka ikke for meg i det hele tatt..håp eg ikke bi pøaga me det her etter fødsel,jobb som hjelpelpeier å det går ikke me bekkenplaga[:(] men gleder meg til å begynn å trene etter fødsel,blir sekkert likar da[:)]

Jeg har vært plaget med kraftig bekkenløsning siden uke 18. Begynte med akupunktur i uke 20, og er nå omtrent smertefri - såfremt jeg ikke overanstrenger meg så klart. Anbefales på det sterkeste! 

Back
Topp