bekkenløsning

Silly

Elsker forumet
de av dere som har hatt bekkenløsning.... hvor har dere vondt??
har hatt litt ubehag nederst i ryggen, ved halebenet på en måte, men i dag er det vondt når jeg beveger meg....
er kanskje tidlig...?

ORIGINAL: RedElf

Nå er jeg så heldig at jeg har fått bekkenløsning helt uten å være gravid .... [:@] Men det gir meg hvertall en oppfattelse av hva som er smerter fra bekken og hva som er forårsaket av graviditeten i seg selv.

Har skjønt det sånn at folk kan ha uliek typer smerter på forskjellige steder ved bekkenløsning. FOr meg er det stikklinger i korsrygg/ haleben. Noen ganger kan jeg få dette kombinerte med en følelse av pitring inne i hofteskålene. Kjennes ut som om jeg blir rastløs og at hofteskålene presses utover på en måte.

pitring?[8|][:D] hvis jeg bøyer meg eller går litt feil i trappa er det om noen stikker en kniv nederst i ryggen.... 

ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: Silly
pitring?[8|][:D] hvis jeg bøyer meg eller går litt feil i trappa er det om noen stikker en kniv nederst i ryggen.... 
du skal gå med korte skritt dersom du har bekkenløsning...ellers gjør det det bare verre..
når jeg går ut av bilen med det ene beinet litt for langt ut,da smeller det....fy f*** så vondt det gjør!![:@][&:][:'(][&:][:@][:'(]lærer aldri...man skal være litt forsiktig ved bekkenløsning så det ikke belastes enda mere..

uff, det kan ikke være mye godt nei....[:'(]
nå vet jeg ikke om det er det eller om det er noe annet, mne godt er det ikke......[8|]

du skal gå med korte skritt dersom du har bekkenløsning...ellers gjør det det bare verre..
når jeg går ut av bilen med det ene beinet litt for langt ut,da smeller det....fy f*** så vondt det gjør!![:@][&:][:'(][&:][:@][:'(]lærer aldri...man skal være litt forsiktig ved bekkenløsning så det ikke belastes enda mere..

uff, det kan ikke være mye godt nei....[:'(]
nå vet jeg ikke om det er det eller om det er noe annet, mne godt er det ikke......[8|]
det høres ut som det er BL du har,ja...mange som får de smertene i korsryggen som du beskriver..
si ifra til legen din,så får du henvisning til fysioterapeut[:)]det hjelper noe[:)]maaaaaaaaaaasse lykke til[;)]

ja får ta å ringe han i morgen å høre hva han sier![:)]
takk for lykkeønskninger![:D]

Back
Topp