Bekkenløsning

Love4two

Forumet er livet
Jeg er ganske så sikker på at jeg nå har fått BL, til min store fortvilelse. Skal til legen neste mandag for svangerskapskontroll, men lurer svært på om dette er for lenge til eller ei. Er det sånn at en bør komme seg til legen med en gang eller skal jeg holde ut til mandag 10.?
Forstår jo at det kommer litt ann på smertene, men tenker litt på om det kan bli verre ved å vente. Hva gjør legen min med en ev. BL? Sender meg videre?

Veit ikkje så mykje om akkurat d her, men har jo litt bekkenløsning sjøl. Har vært sykemeldt sia slutten av januar. Om du skal vente til neste kontroll eller ikkje, kommer jo an på kor vondt du har! Du kan jo ringe legen å spørre. Det som eventuelt blir gjort, avhengig av kor hardt ramma du e, e jo sykemelding, og kanskje henvisning til fysioterapeut, som igjen kan anbefale dæ hjelpemiddel som fx easy-slider til å ha i senga så d e lettere å snu sæ, og gi gode råd om kordan du skal bevege dæ før å belaste minst mulig.
Ellers så e jo BL heilt normalt, og alle gravide får d, sjøl om ikkje alle bli plaga av d! Ta d med ro, hold beinan samla når du fx går inn og ut av bil, sov på sida med pute mellom beinan, så blir d ikkje verre ihvertfall, e mi erfaring!
Det her ble litt langt, og æ veit ikkje heilt om æ svarte så godt på spørsmålet ditt, da...
Lykke til iallefall!!!

Tusen takk for svarene Minimeg og Fuvi23. Jeg kjenner jeg er litt redd for å få varige problemer siden jeg nå har fått BL. Har lest om de tillfellene og vil ikke undervurdere smertene. Har hatt et fint svangerskap til nå, så dettegår nok bra dette og.

Fuvi23 jeg syntes du svarte godt. Jeg får nok slutte å løpe til toget nå [:)] Vil liksom klare alt som før, men det går ikke lengere. Vil liksom ikke være til noe bry for arbeidstaker og kollegaene mine, vil holde samme tempo som de.

Jeg får se ann morgendagen. Hadde overraskende smerter i dag, så det kom noen tårer på slutten av dagen. Skal snakke med legen min ang litt redusert arbeidsdag, fra og med etter påsken. Trenger kortere dager kjenner jeg.

Takk for lykkeønskningene [:)]

Back
Topp