Bekkenløsning

Lisee

Elsker forumet
Hvordan er formen til dere som var plaget med bekkenløsning under graviditeten? Er dere helt friske, eller kjenner dere noe til den?
Jeg kjenner desverre mye til den fortsatt...[:'(] Håper det snart gir seg, er jo bare litt over 2 uker siden jeg fødte. Vet ikke helt om det er all syinga eller bekkenløsningen som er vond når vi er ute og triller. Klarer ikke å gå så langt enda, men får meg noen småturer da.[:)]
Hadde vært morro og høre hvordan formen til dere andre er!

Hei Lisee!!

Jeg hadde også veldug vondt i bekkenet de første ukene etter fødselen. Orket nesten ikke trille... Og det var vondt når jeg lå og sånn..
Var jo ikke så ille som da jeg gikk gravid, men jeg merket det godt!

Men er mye mye bedre nå altså, så det måtte nok bare ha litt tid på seg til å bli bedre!
Merker det litt enda når jeg er på trilletur og sånn, men s¨å lenge jeg kjenner jeg blir bedre og bedre, regner jeg med at det går over av seg selv!!

Håper det for din del også!! Kroppen din trenger nok bare litt tid [:)]

Klem!

Det var godt å høre, fruluna[:)] 
Ikke at du hadde vondt, altså[;)] Men at det blir bedre etter hvert!

Kjenner'n fortsatt, ja... Men det blir gradvis bedre, heldigvis. Jeg fødte for tre uker siden, så jeg skal se det an til jeg skal på min seksukerskontroll til fastlegen. Hvis jeg fortsatt har vondt da, kommer jeg til å be om fysioterapi.
Forøvrig tar jeg en liten trilletur hver dag (med korte skritt), og passer på å bevege meg mye samtidig som jeg unngår "gale" bevegelser og belastninger. Det verste for meg er at jeg "stivner" i bekkenet, og da særlig bak kjønnsbeinet, når jeg sover - må liksom "brekke" meg ut av senga hver morgen.

Back
Topp