Bekkenløsning

Samme her, veldig vondt kun på en side og hår ned mot foten, det er verre når jeg går eller sitter lengre.

Skal til kiropraktor i morgen. Har hatt store smerter i korsrygg og rumpe i helgen, opplevde ikke det i forrige svangerskap. Vil veldig gjerne fortsette 100% i jobb hele svangerskapet, så krysser fingrene for at jeg kan få behandling som virker og at det ikke blir verre!

Skal til kiropraktor i morgen. Har hatt store smerter i korsrygg og rumpe i helgen, opplevde ikke det i forrige svangerskap. Vil veldig gjerne fortsette 100% i jobb hele svangerskapet, så krysser fingrene for at jeg kan få behandling som virker og at det ikke blir verre!
Jeg kjenner meg veldig igjen i dette. Hvordan går det med deg etter behandlingen?

Jeg hadde en låsning nederst i
Korsryggen/øverst i bekkenet, ifølge kiropraktoren. Har vært to ganger hos kiropraktoren, og betraktelig bedring allerede. Behandlingen går egentlig veldig fort, ligger på benk og så drar hun på måte opp låsningen. Hun sa det er en akutt-behandling, så jeg skal tilbake i dag, samt to ganger neste uke. Litt dyrt, men veldig verdt det faktisk. Veldig vanlig i forbindelse med svangerskap visstnok.

Back
Topp