Bekkenløsning

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Kan man ikke få det i svangerskap nr 4?
Jordmor sier det ikke er mulig da jeg ikke har hatt det før.
Jeg ønsker meg ikke bekkenløsning så det er sagt()
Men får sykt vondt i hofter og nedover lårene ved stillesitting? Som feks i bilen. Og ikke mer enn 10 min, da kommer det.
 
Kan man ikke få det i svangerskap nr 4?
Jordmor sier det ikke er mulig da jeg ikke har hatt det før.
Jeg ønsker meg ikke bekkenløsning så det er sagt()
Men får sykt vondt i hofter og nedover lårene ved stillesitting? Som feks i bilen. Og ikke mer enn 10 min, da kommer det.
Det er fult mulig å få det i 4. Svangerskap! Moren min var ikke plaget med bekkenet før hun gikk gravid med meg. Jeg er nr 4. Og da endte hun på krykker på slutten...
 
Det er fult mulig å få det i 4. Svangerskap! Moren min var ikke plaget med bekkenet før hun gikk gravid med meg. Jeg er nr 4. Og da endte hun på krykker på slutten...
skal sies att denne jordmoren også fortalte min svigerinne (førstegangs) att kynnere ikke er smertefulle. Hun ble fra seg da hun fikk kynnere helgen som var og kastet opp av smertene og redsel.
Men smertene er overkommelige enda, men skal ta det opp på neste legetime istedet.
 
Jag är i uke 9+2 och har redan bekkenløsning... Det kom för en vecka sedan, hoppas det inte blir allt för illa när jag fått det så tidigt :crybaby2
 
Bekkenplager kan vel komme uavhengig av hvor mange svangerskap en har bak seg?
Jeg fikk det i uke 13 med 1., rundt uke 9 i 2.svangerskap og allerede i uke 4 med nr 3. Da våknet jeg med smerter en dag, og tok en test som var positiv. Jeg holdt ut til uke 9 før eg ble delvis sykmeldt. Jeg hadde så vondt at jeg knapt klarte å gå, fikk lånt div hjelpemidler og fikk HC-parkerings bevis.
Nå i 4.svangerskap har jeg knapt kjent noe til smerter i bekkenet, og er i uke 10. Jeg håper, HÅPER, jeg slipper å bli helt invalidisert denne gang. Jeg kan fremdeles ta løpetur i skogen, og kommer til å fortsette å være så aktiv som mulig så lenge som mulig.

Forresten så har jeg skjønt at det ikke heter "Bekkenløsning" eller "Bekkenlåsning" lengre. De kaller det bekkenrelaterte smerter/plager:pompus:
 
Back
Topp