Bekkenløsning

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Har brått fått bekkenløsning både fremme og bak… noen tips eller er det bare sånn det er nå fremover? Tror ikke det kom like tidlig sist

Jeg fikk tendenser til det kjempetidlig i dette svangerskapet:depressed: Har bytta stol på jobben, sover med pute mellom knærne og prøver å tenke på det når jeg beveger meg inn og ut av bilen. Men synes det er vanskelig å begrense meg når det kommer til aktivitet, så det går litt opp og ned:bored:

Kjøp deg yogaball, gjør masse knipeøvelser og bestill deg time hos enten fysio eller kiro med fokus på mor og barn! Øvelser som styrker bekkenbunn er sååå viktig nå!! Men… noen ganger går det bare ikke an å avverge. :dead:

Sniker fra februar ☺️

Hadde bekkenløsning nesten hele forrige svangerskap, osteopat var redninga her! Gikk fra krykker til å kunne gå tur ☺️

I dag kjente jeg første antydning til bekkenlåsning. Ommøblerte og rundvasket rommet til femåringen. Det endte med kjempe vondt i korsryggen. Smerten slapp heldigvis. Kan selvfølgelig bare være muskulært, men bruker da å tåle å rydde og vaske uten smerter i ryggen :inpain: Føles ikke tilfeldig akkurat..

Last edited:
I dag kjente første antydning til bekkenlåsning. Ommøblerte og rundvasket rommet til femåringen. Det endte med kjempe vondt i korsryggen. Smerten slapp heldigvis. Kan selvfølgelig bare være muskulært, men bruker da å tåle å rydde og vaske uten smerter i ryggen :inpain: Føles ikke tilfeldig akkurat..
Samme som skjer her, tar jeg i over en litt lenger periode på dagen så blir det veldig vondt! Hjalp veldig å sove med pute mellpm knærne, og generelt å ta det med ro

Back
Topp