Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja akkuratt, det verker hver dag, lurer på om jeg skal ta kontakt med fysio, er jo en del uker igjen og en heeel sommer i tredje trimesterHos meg er smertene i lysken og ved symfysen hovedsaklig. Noen ganger i korsryggen.
Uansett det er Godt å gå å sitte for lenge.
I dag Kjørte jeg bli ca 4 timer på slutten grein jeg fordi det ble så vondt.
Er vondt å gå forlangt og. Har googlet litt men er ikke noe eksakt fasit på hvor og hvordan smerten er.
Men sånn er min bekkenløsning :/

ja akkuratt, det verker hver dag, lurer på om jeg skal ta kontakt med fysio, er jo en del uker igjen og en heeel sommer i tredje trimester![]()
å takk, har ikke lyst å kaste penger heller, hehe. Så det var nyttig info. skal til kontroll hos lege om en uke, satser på jeg holder ut til da og hva han tenkerBeklageligvis har ikke fysio så mye føre seg (så legen min, samt det jeg har lest mtp bekkenløsning ) . Det er svært lite som lindre av trening. Fikk beskjed om å ikke trosse smertene og respektere dem ved å hvile når det er vondt. Gjøre det jeg klarermen fysio kan tips å råd for hvordan man kan bevege seg og avlaste bekken
![]()
å takk, har ikke lyst å kaste penger heller, hehe. Så det var nyttig info. skal til kontroll hos lege om en uke, satser på jeg holder ut til da og hva han tenker![]()