Bekkenløsning

Flode

Andre møte med forumet
Er det noen som har erfaring med bekkenløsning tidlig i svangerskapet? Jeg er 4+3 i dag og begynte å kjenne smerter i bekkenet/hofta. Hadde bekkenløsning i forrige svangerskap men da begynte i 5. Mnd
 
Hadde det sist svangerskap. Var sengeliggende 3+0 i 2 dager. Visste ikke at jeg var gravid men klarte nesten ikke røre meg pga bekkenet. Ble sykmeldt. Gikk så over og kom tilbake rundt 3. mnd mener jeg å huske.
 
Jeg har begynt å få problemer med bekkenet.
Har en jobb hvor jeg går/står og løfter 7,5 time om dagen..
håper det skal gå seg til denne gangen, ble sykemeldt halvveis i begge de tidligere svangerskapene..
 
Kjenner det, men det er ikke så ille enda. Vurderer å nevne graviditeten til lederen, for å få tilrettelagt dagene litt, så kanskje jeg kan utsette de verste plagene:dance008
 
Her begynner bekkenløsning med. En gang testen slå ut. Helt håpløst! Satser på behandling hoa kiropraktor gjør underverker!
 
Har kjent noen små antydninger ja :/ hatt det med begge de forrige, men da fra ca uke 28 med første og uke 16 med andre.
 
I uke 14 forrige svangerskap merker jeg at bekkenet tullet men ble ikke ordentlig plaget av det før rundt uke 20.
5+2 nå og ingen plager enn så lenge :)
 
Har aldri vært gravid før, så vet ikke helt hvordan bekkenløsning osv kjennes ut.. Noen som vil forklare? :p

Grunnen til at jeg spør er at jeg har de siste dagene hatt ganske vondt i spesielt venstre hofte, på utsiden. Strammer/verker/strekker hver gang jeg bøyer meg ned mot gulvet.. + Vondt i korsryggen når jeg står/går mye. Skal til legen på tirsdag da, så tenkte å uansett nevne det der :)
 
Har aldri vært gravid før, så vet ikke helt hvordan bekkenløsning osv kjennes ut.. Noen som vil forklare? :p

Grunnen til at jeg spør er at jeg har de siste dagene hatt ganske vondt i spesielt venstre hofte, på utsiden. Strammer/verker/strekker hver gang jeg bøyer meg ned mot gulvet.. + Vondt i korsryggen når jeg står/går mye. Skal til legen på tirsdag da, så tenkte å uansett nevne det der :)
Det jeg har kjent har enten vært smerter rundt symfysen, eller en slags ubehagelig strekk i rumpa. Men der er det sikkert en del variasjoner da.
 
Har aldri vært gravid før, så vet ikke helt hvordan bekkenløsning osv kjennes ut.. Noen som vil forklare? :p

Grunnen til at jeg spør er at jeg har de siste dagene hatt ganske vondt i spesielt venstre hofte, på utsiden. Strammer/verker/strekker hver gang jeg bøyer meg ned mot gulvet.. + Vondt i korsryggen når jeg står/går mye. Skal til legen på tirsdag da, så tenkte å uansett nevne det der :)

Samme her, vondt på utsiden av hoftene, men inni på utsiden liksom og korsryggen. Blir ganske ille om jeg går/står en del uten pauser. Spurte legen min når jeg var der på onsdag og han mente man ikke kunne få bekkenløsning så tidlig, ikke akkurat det jeg har lest på nettet. Orket ikke være bastant der og da så lot det ligge. Spendt på hva din lege sier :) Er jo selvsagt mulig det bare er muskulært men kjennes annerledes ut. Hadde det ikke slik forrige graviditet.
 
Jeg fikk bekkenplagene tilbake når jeg var 3+3, før jeg visste at jeg var gravid. Merker det litt hver dag nå, men er heldigvis ikke blitt så ille ennå :) Håper det kan holde seg sånn :)
 
Fjerde gangen nå og jeg merker bekkenet med en gang hver gang.. går fra ubehagelig vondt i starten til uutholdelig på slutten:eek:
 
Jeg dansa på stuegulvet med ungene i går, og kjente da at beina skal ikke langt fra hverandre før symfysesmertene kommer :( fillern å.
 
Back
Topp