Bekkenløsning

Tildus

Forelsket i forumet
MayDay2021
✨️Julestjernene2023✨️
Noen med erfaring ?
Som har hatt i ett, men ikke i neste?
Hadde bekkenløsning fra tidlig i forrige svangerskap og håper virkelig jeg slipper denne gang.

Jeg hadde skikkelig i forrige, og merket allerede i går for første gang symptomer på nye smerter:wtf:

Samme her. Verre for hver gang. Satt bak i ryggen med første, og med nr 2 var det hele bekkenet... fra rygg og helt rundt mot lysken. Er frisør, så ble tidlig sykemeldt begge gangen. Var nok ikke det smarteste å få to barn iløpet av 18 mnd...!
Nå kjenner jeg det litt allerede. Men mest på kvelden når jeg har lagt meg....

Dette lover ikke godt:facepalm: men jeg velger enda å leve i håpet:playful:

Jeg har også hørt det blir værre for hver gang. Var skikkelig ille sist så gruer meg. Så får bare tenke positivt og håpe på det beste. Som du sier leve i håpet hehe :)

Jeg hadde bekkenløsning med første, såppass at jeg vart sykemeldt, men har fått mindre for hvert barn! Har tre:) nå merker jeg ingenting, så det er mulig:)

IMG
Jeg hadde bekkenløsning med første, såppass at jeg vart sykemeldt, men har fått mindre for hvert barn! Har tre:) nå merker jeg ingenting, så det er mulig:)
Fantastisk å faktisk høre det også, da skal jeg vertfall leve i håpet :)

Hadde invalidiserende bekkenløsning med alle tre og kunne nesten ikke gå på slutten.
Kjenner igjen smertene allerede nå i 5+2. Er visst vanlig at har man hatt det en gang , kommer det lett tilbake desverre.

Ja, har hatt det like ille med begge de to andre. Bekken/symfyseløsning. Uff, har fortrengt hvor vondt det gjorde. Ei venninne som er høygravid nå har hatt kjempegod effekt av å gå hos kiropraktor da. Hjalp masse

Huff ja desverre har jeg erfaring med bekkenløsning, det er grusomt! Sist klarte jeg ikke å gå ned trappene engang:arghh:
Har oppsøkt hjelp for det allerede sist uke bare for å få hjelp til forebygging. Trene rumpe muskler og ikke strekk ut fikk jeg beskjed om, så da skal jeg det!

Det har blitt verre for hver gang for min del :( Spent på hvordan det blir denne gangen.

har heldigvis aldri opplevd bekkenløsning, så håper jeg slipper denne gangen også! har ei veninne som fikk veldig bekkenløsning mot slutten sist, måtte bruke krykker.. når hun ble gravid nå kjente hun det allerede rundt uke 10..

Jeg ble sykemeldt fra uke 17 sist pga bekkenet :grumpy: Og denne gangen var bekkenplager det første symptomet mitt, allerede fra ca 3+3 :wideyed:

Jeg hadde ingen bekkensmerter med første barn som er født i 2010, men når jeg var 8 uker på vei med ho som er født 2015 kunne jeg ikke løfte beina.
Bekkensmertene forsvant aldri og jeg har i dag kronisk bekkensmertesyndrom.
Sykt spent på hvordan det blir denne gangen.
Heldigvis kjenner jeg mine begrensninger og vet hva som trigger smerte denne gangen;)

Back
Topp