Bekkenløsning

FruStrøm

Andre møte med forumet
Hei!
Er det andre her som kjenner på bekkenløsning?
Er dere mye plaget, og når kjente dere det?

Selv merket jeg det da jeg passerte 12 uker (er 16+0 i dag)- hadde noen "episoder" der jeg hadde problemer med å komme meg ut av sengen uten altfor store smerter (har heldigvis funnet bedre metoder nå).

Noen som har noen gode tips og øvelser som kan gjøres, mens jeg enter på å få komme inn til fysio?

Håper at det ikke blir så plagsomt at jeg ikke får vært i jobb (jobber på småbarnsavdeling i barnehage).

Har kjent det noen uker allerede, men nå er det ille. 18+1 idag og ingen stilling er komfortabel. Kan verken ligge, sitte eller stå mer enn 10 minutter.

Jeg har tidligere gått til fysio i alle svangerskap, til og med prøvd akupunktur, men ingenting har hjulpet. Så denne ganger bruker jeg ikke tid på det.

Kjent på det en stund, helt siden uke 14, men har ikke blitt dramatisk verre siden da og kan gjøre alt som før graviditeten. Har dessverre ingen tips!

Synes forøvrig denne artikkelen var veldig interessant, ble på en måte litt fornærmet samtidig som den tar opp veldig viktige og interessante poeng, anbefales et lite les; https://forskning.no/svangerskap-helsepolitikk/nettfrykt-for-bekkenlosning/949353

Back
Topp