Noen andre som har fått bekkenløsning? Dette er min nr tre, og for ei uke siden tok jeg en skikkelig handlerunde på Coop obs med fireåringen i vogna. Vi skulle på hyttetur uten innlagt strøm og vann. Så jeg kjøpte mye. Handlevogna var tung og dro til en side, og jeg slet med å ha helt kontroll over den. Litt senere på dagen skulle vi kjøre tre timer i bil, og da var det vondt å sitte. Dagene etter det har vært preget av skikkelig bekkenløsningssmerter når jeg går og særlig når jeg roterer på beina. Må være veldig forsiktig, og går som en gås. Jeg hadde kun litt symptomer på bekkenløsning sist svangerskap på slutten, og da hjalp mannen min meg med å ta av støvlene f. eks. Med første hadde jeg ingen symptomer på bekkenløsning. Så dette er litt ny problemstilling for meg. Jeg er 12+4 i dag. Vil det bli verre utover svangerskapet? Hva bør jeg unngå? Jeg har ferie nå, og er tilbake på jobb når jeg er 16 uker. Har ikke gitt beskjed om graviditeten enda. Har kontorjobb. Er det noe som kan bli problematisk ved bekkenløsning? Noen her med erfaring? Ser litt svart på månedene framover hvis jeg skal gå sånn her og i verste fall bli verre.