Bekkenløsning?

elskebarn

Flørter med forumet
Hei jenter.

I går gikk jeg en tur, og fikk plutselig smerter i lysken og bak i magen og ryggen. Kom meg nesten ikke hjem. Smerter når jeg beveget meg og fikk lagt meg. Bedere når jeg stod opp i dag tidlig, men gikk en runde etter jeg hadde vært hos frisøren. Gikk og plutselig smalt det nede i magen og lysken, og ryggen og kjente ut som noe løsne. Jeg ble veldig redd for har aldri opplevd sånn. Har hatt bekkenløsning før, men ikke sånn så mye mulig det har vært noe annet.

Noen av dere andre som har opplevd sånn?

Kan det være bekkenlåsing? En venninne slet med det i svangerskapet og i motsetning til bekkenløsning kan kiropraktor eller fysioterapeut virkelig hjelpe...

Høres ut som låsning og ikke løsning. Jeg får hjelp hos kiropraktor for dette nå. Jeg ville tatt kontakt med en behandler og fått sjekket det ut :)

Kan høres ut som bekkenlåsning, jeg kjenner mer til det enn bekkenløsningen. På det værste må jeg bytte fot når jeg går i trapper fordi høgrefoten «svikter»

Nå når behandlere (fysio/kiropraktor) har åpnet opp igjen, skulle jeg ringt å fått time (bare ikke kommet så langt enda:bag:)

Sist svangerskap var jeg plaget med bekkenlåsning hele svangerskapet, bekkenløsningen kom senere. Nå kjente jeg bekkenløsning først, men bekkenlåsningen er den jeg er mest plaget med.

https://www.bekkenogbarn.no/blogginnlegg/bekkenlasning-eller-bekkenlosning

Jeg var hos legen i dag, og tok tester og det er bekkenløsning o følge tester og legen. Jeg skal begynne hos fysioterapeut.

Back
Topp