Bekkenløsning

Lillehund

SMILE
Januarskatter 2015
Hei :)
Lurer på om det er mulig å få bekkenløsning så tidlig som i uke 15? Jobber på sykehjem så er en del trakking å har jobbet 9vakter i strekk, kjenner det litt smerter i lysken...

Lurer på om det er mulig å få bekkenløsning så tidlig som i uke 15? Jobber på sykehjem så er en del trakking å har jobbet 9vakter i strekk, kjenner det litt smerter i lysken...
Jeg er gravid med tredje og har merket bekkensmerter siden uke 10 ca, så tror det er mulig dessverre :/

JA, det er absolutt mulig å merke det så tidlig. Selv fikk jeg det ganske tidlig, allerede i uke 10. Hendte også ved første svangerskap. Er sykemeldt 100%, og skal ikke mye fysisk anstrengelse til før jeg får bekkensmerter. Jobber som sykepleier i eldreomsorgen, og som kjent blir det veldig mye fysisk tungt belastning, og derfor er ikke kroppen min i stand til å være i arbeid. Har vært på jobb og bidratt med administrativt arbeid, da arbeidsgiver er flink til å tilrettelegge sånt sett.

Anbefaler å ta hensyn til bekkenet om du blir plaget med bekkensmerter. Ikke overbelast deg selv. Jeg angrer på at jeg ikke tok mer hensyn i første svangerskap, for jeg var også en del plaget etter fødsel og i lang tid etterpå. Nå har jeg måttet dra meg i nakkeskinnet og minnet meg selv om hvordan jeg opplevde det sist. Foreløpig klarer jeg meg bra, men det blir mye påkjenning selv når en kar på 2 år krever sitt. :)