Bekkenløsning

Ikke i bruk1

Betatt av forumet
Påskekyllingene 2020
er det noen som vet om man kan kjenne bekkenløsning kun i låret?
Har hatt så vondt i låret de siste dagene, men kun ved belastning. Så lurer på om det kanskje kan være bekkenløsning. Driver å halter rundt :hilarious:

Jeg har i sidene. Spesielt hvis jeg sitter/ligger lenge. Jeg halter også av og til når jeg går.

Her er det i korsryggen helt nederst rett over rompa, med ilinger nedover bena og fremover! Kommer ved mye aktivitet i løpet av en dag, så det er verst på kvelden!

Sniker litt fra mars-forumet :shy:

Jeg startet med en følelse av nerve i klem rett over rumpa på venstre side. Når jeg gikk så ilte det ned i låret.. Trodde lenge det var nerve i klem (hadde nylig gått en tøff fjelltur jeg egentlig var litt for lite trent til, he, he.) var ikke supervondt i starten, men så ble det bare verre og verre. Haltet, og når jeg reiste meg fra sofa, stol eller seng så var det intense smerter.. Legen sa dette var bekkenleddsmerter, men jeg trooor dette var en låsning. Har fortsatt smerter, men nå sitter det på begge sidene bak..

Uff ja, det går absolutt
Har måttet kjøpt meg krykker, bekkenløsning har avløst for kvalmen.
Det hjelper veldig å avlaste, da slipper jeg unna de verste smertene :)

Har passet på å få lagt beina høyt på jobben to ganger om dagen på jobb og det har fått mine smerter til å gå tilbake. Merker det om jeg presser forbi første tegnene. Har hjulpet å stabelisere det for meg med styrkeøvelser også. Men har hatt noen ganger jeg har presset det litt for langt og endt med å ikke kunne gå ordentlig i noen dager etterpå.

Back
Topp