Bekkenløsning

Mye vil ha mer...

Betatt av forumet
Kjære vene, jeg er bare 5 uker i dag og det kjennes ut som at hele underlivet er i ferd med å revne. :wtf: Jeg har bare disse smertene nede i skambeinet så langt, ryggen og beina er ok heldigvis, men det kjennes ut som at noen har sparka meg HARDT i dåsa. o_OVil ett bekkenbelte ha noen hensikt på smerter der? Og så tidlig? Hvilketbelte er isåfall bra? Hva annet kan jeg gjøre for å bli bedre og stabilisere? Jeg har hatt bekkenplager i alle svangerskapene, men kan ikke huske å ha blitt krøpling sååå tidlig før. :eek: Jeg har jo to store hunder som skal luftes, hjeeelp. :confused:
 
Jeg har også begynt å kjenne det i bekkenet. Og har nå begynt med stabiliserende øvelser. Og så går jeg litt turer i ulent og mykt terreng. Dette føler jeg hjelper.. Så må bare fortsette med det.

Har også vurdert bekkenbelte. Men leser så mye forskjellig om det er bra eller ikke
 
Jeg har også begynt å kjenne det i bekkenet. Og har nå begynt med stabiliserende øvelser. Og så går jeg litt turer i ulent og mykt terreng. Dette føler jeg hjelper.. Så må bare fortsette med det.

Har også vurdert bekkenbelte. Men leser så mye forskjellig om det er bra eller ikke
Hvilke øvelser gjør du? Her er nok snøen like om hjørnet, og da blir desverre skogen min ganske utilgjengelig :(
 
Hvilke øvelser gjør du? Her er nok snøen like om hjørnet, og da blir desverre skogen min ganske utilgjengelig :(
Skal se om jeg finner igjen arket litt som forklarer øvelsene. Fikk det i sist svangerskap av manuellterapeuten min.
 
Sniker.
Bekkenløsning fra 3+5 de siste to svangerskapene. (et av de første symptomene på graviditet hos meg).
Hjelper å lytte til kroppen og å ha lave forventninger til aktivitet. Bekkenbelte gjorde ting verre for meg.
Anbefaler en time hos fysio, så får du noen øvelser.
Eneste øvelsene som hjalp meg de dagene det var skikkelig ille var å strekke ut.
Håper bekkenet ditt ikke er like ille hele svangerskapet.
 
Huff! Håper det går over! Jeg hadde ikke noe med første før i uke 29ca, håper det ikke kommer før denne gang heller!❤️
Lykke l til!
 
Back
Topp