Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det. Alle skal vi oppleve bekkenløsning, om ikke vil ikke bekkenet være stort nok til å få ut ungen, men man trenger ikke oppleve ubehag med det. ubehaget gravide har skyldes ofte bekkenlÅsning. Jeg var plaget med det sist svangerskap, og tenkte begynne forebygge nå. Anbefaler deg å oppsøke fyso som kan hjelpe, veilede og sette opp øvelser sammen med degEr det mulig å merke bekkenløsning allerede i uke 9+4? :-o
Vondt i symfysen, og spesielt når jeg går sidelengs og ute når det er glatt...
synes nå det var litt tidlig da men...
For meg hadde det motsatt effekt. Vanngym kan være bra.Er svømming bra for å forebygge? Noen som vet?![]()
. Heller ingen lange gåturer på jobb. Er heldige som kan sitte mye på kontor. Om dette ikke blir bedre så spør jeg fastlege om henvisning til fysioterapeut på første kontroll i desember.
Er det mulig å merke bekkenløsning allerede i uke 9+4? :-o
Vondt i symfysen, og spesielt når jeg går sidelengs og ute når det er glatt...
synes nå det var litt tidlig da men...

Er svømming bra for å forebygge? Noen som vet?![]()
Tusen takk for info!Det er ikke anbefalt med brystsvømming hvor man gjør "frosketak" bevegelser med beina, det er en type bevegelse for leddene som ikke er gunstig dersom man har symptomgivende bekkenløsning/-låsning.