Bekkenløsning

Spire3

Blir kjent med forumet
jeg har slitt en del med bekkenløsning fra tidlig i svangerskapet , men siste 1-2 mnd har det faktisk vært mye bedre .
Nå er jeg i uke 37 og mange kommenterer at magen har synket ognjeg kjenner at hode er greit ned i bekkenet men han er ikke festet ( er 3 gangs ) MEN , den siste uka har bekkenløsningen blitt mye værre , har utrolig vondt forran og innerst på lårene hvis dere forstår . Men har hørt at Når magen synker og hode går lenger ned i bekkenet at det skal stabilisere bekkenløsningen ??? Er ikke det tilfelle for alle . Er det flere som har blitt værre etter magen sank ?

Har blitt mye værre nå på slutten. Spesielt i symfysen og korsryggen. Er 38+2 og har vondt konstant nå. Hode var nesten festet på kontroll for 4 dager siden.
Er foresten også 3 gangs.

Har blitt mye værre nå på slutten. Spesielt i symfysen og korsryggen. Er 38+2 og har vondt konstant nå. Hode var nesten festet på kontroll for 4 dager siden.
Er foresten også 3 gangs.
Kanskje det er et tegn på at det er noe på gang snart da :-)
har lest at mange ble mye bedre når det sank/festet seg men da er ikke det tilfelle for oss alle

Nei jeg har hørt det jeg også. Hadde håpet formen skulle ta seg slitt opp nå på sluttet men det ser absolutt ikke ut som den teorien gjelder alle :wacky: Får bare håpe vi slipper å gå to uker over termin i alle fall.
Gikk 2 dager over med begge de andre så regner ikke med han her heller kommer før. Må bare ta livet med ro fram til det skjer noe.

Nei jeg har hørt det jeg også. Hadde håpet formen skulle ta seg slitt opp nå på sluttet men det ser absolutt ikke ut som den teorien gjelder alle :wacky: Får bare håpe vi slipper å gå to uker over termin i alle fall.
Gikk 2 dager over med begge de andre så regner ikke med han her heller kommer før. Må bare ta livet med ro fram til det skjer noe.
Formen er værre enn noen gang spørr du meg :wacky: nei får virkelig ikke håpe det . Min 1 kom 1 dag før termin , og min 2 kom 2 uker før , så håper han her melder sin ankomst om 1 uke eller 2 . Er 9 år siden sist , så blor spennende å se :happy7

Back
Topp