Bekkenløsning

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Er det noen av dere som har hatt bekkenløsning i tidligere svangerskap, og hvor tidlig fikk dere det i så fall. Sjøl kjente jeg det fra uke 20-et eller anna sist, men i dag synes jeg at den samme litt strekkende følelsen over rumpa snek seg litt innpå, så nå er jeg småstressa for om det har tenkt å slå inn supertidlig denne gangen!

Er det noen av dere som har hatt bekkenløsning i tidligere svangerskap, og hvor tidlig fikk dere det i så fall. Sjøl kjente jeg det fra uke 20-et eller anna sist, men i dag synes jeg at den samme litt strekkende følelsen over rumpa snek seg litt innpå, så nå er jeg småstressa for om det har tenkt å slå inn supertidlig denne gangen!
Fra uke 23 første gg, deretter fra start på sv.skapene (typ uke 5)..... Så begynn med forebygging og sykemelding tildlig, og følg gode råd!! Er absolutt mulig det er det du kjenner.

Fikk det fra uke 19 sist, legen trodde nesten ikke på meg. Slitt mye siden da med mye smerter, men denne gangen forsvant alle smerter i uke 8 og jeg har ikke kjent noe siden[emoji28] Ganske rart når man er vant med daglige smerter[emoji28]

Fra uke 23 første gg, deretter fra start på sv.skapene (typ uke 5)..... Så begynn med forebygging og sykemelding tildlig, og følg gode råd!! Er absolutt mulig det er det du kjenner.
Usj, det var tidlig ja! Hadde god nytte av fysioterapi og trening sist, så får være kjapt ute med time der.

I første svangerskap slet jeg med bekkenlåsning og ryggvondt fra starten av 3.trimester. Andre svangerskap var det hovedsakelig bekkenløsning hele 3.trimester. Det siste var definitivt værst!!! Spent på hva det blir denne gangen. Har allerede vært hos kiropraktor fra uke 7 og løst opp låsninger i bekkenet. Håper dette kan virke forebyggende en periode :) Fysio er gratis og i følge legen min trengte man ikke henvisning lengre, tar bare kontakt og så ordner fysio med tilbakebetalingen osv. Så da kan dette korte veien til å komme seg til fysio. Ikke vent for lenge slik jeg gjorde første gang. Da ble det umulig for fysio å gjøre meg bra igjen. Ble kun lindrende behandling.

Back
Topp