Bekkenløsning?

Kløverdame

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Smerter i lysken på en side som bare oppsto av seg selv i dag. Det er vel bekkenløsning kanskje? [emoji85] hadde bare bekkenlåsning sist, og det var jo ryggsmerter [emoji849]

Smerter i lysken på en side som bare oppsto av seg selv i dag. Det er vel bekkenløsning kanskje? [emoji85] hadde bare bekkenlåsning sist, og det var jo ryggsmerter [emoji849]
Jeg fikk det samme her en kveld, tror kanskje det var ligamentsmerter i mitt tilfelle i alle fall :) Det gikk heldigvis over ila noen timer!

Jeg fikk det samme her en kveld, tror kanskje det var ligamentsmerter i mitt tilfelle i alle fall :) Det gikk heldigvis over ila noen timer!

Ja, kan jo håpe på det :)

Men i så fall vanvittig mye sterkere og vondere enn ligamentsmerter fra sist svangerskap. Sliter med å reise meg, og med å gå :(

Ja, kan jo håpe på det :)

Men i så fall vanvittig mye sterkere og vondere enn ligamentsmerter fra sist svangerskap. Sliter med å reise meg, og med å gå :(
Ja samme med meg, det var helt drøyt vondt! Men det kan visst være såpass med de ligamentsmertene.

Jeg hadde kjempevondt rundt bekkenet og symfysen en dag og var sikker på at det nå kom til å gå nedenom og hjem. Kunne ikke stå på en fot, så og gå var håpløst vondt.
Det var helt annerledes enn andre ligamentsmerter jeg hatt, men gikk over, så det må bare ha vært et nytt ligament!

Jeg hadde kjempevondt rundt bekkenet og symfysen en dag og var sikker på at det nå kom til å gå nedenom og hjem. Kunne ikke stå på en fot, så og gå var håpløst vondt.
Det var helt annerledes enn andre ligamentsmerter jeg hatt, men gikk over, så det må bare ha vært et nytt ligament!

Ah, håper virkelig det er det! Nå har jeg hatt vondt i hele dag, så håper det er borte/bedre når jeg står opp i morgen [emoji5]

Var slik det begynte hos meg; med smerter i lysken... Er nå 100 % sykmeldt med bekkenløsning..

Her står det litt om hvor og hvorfor det gjør vondt, og de nevner jo blant annet lysken.. høres ikke noe kjekt ut med slike plager, i hvert fall!

Jeg har vært støl i området rundt symfysen noen dager og hatt ubehag når jeg reiste meg, synes det var skikkelig rart å plutselig bli så støl og rar over musa:hilarious: Men fant raskt ut at det er bekkenløsning. Håper det ikke blir ille

Jeg har fått kjenne på bekkenløsning deluxe den siste uken. På tirsdag kom jeg meg til kiropraktor og det samme i går, det hjelper heldigvis. [emoji173]️
Har hørt at noen kiropraktorer ikke jobber med bekkenLØSNING. Men min gjør. Han brukte en teknikk som heter SOT og går på å få bekkenet i vater. Nesten umiddelbar effekt. [emoji7]

Jeg har fått kjenne på bekkenløsning deluxe den siste uken. På tirsdag kom jeg meg til kiropraktor og det samme i går, det hjelper heldigvis. [emoji173]️
Har hørt at noen kiropraktorer ikke jobber med bekkenLØSNING. Men min gjør. Han brukte en teknikk som heter SOT og går på å få bekkenet i vater. Nesten umiddelbar effekt. [emoji7]

Min kiropraktor har også gjort underverker for meg og behandlet både låsninger og løsning. Men så er han spesialutdannet innen svangerskap og barn også så det er mulig det har stor betydning i hvor mye han har kunnet hjelpe meg:-)

Får ta meg en tur på bekken og barn. De kan dette vet jeg. Men heldigvis ikke så ille nå [emoji28]

Back
Topp