Smerter i lysken på en side som bare oppsto av seg selv i dag. Det er vel bekkenløsning kanskje? [emoji85] hadde bare bekkenlåsning sist, og det var jo ryggsmerter [emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk det samme her en kveld, tror kanskje det var ligamentsmerter i mitt tilfelle i alle fallSmerter i lysken på en side som bare oppsto av seg selv i dag. Det er vel bekkenløsning kanskje? [emoji85] hadde bare bekkenlåsning sist, og det var jo ryggsmerter [emoji849]
Jeg fikk det samme her en kveld, tror kanskje det var ligamentsmerter i mitt tilfelle i alle fallDet gikk heldigvis over ila noen timer!
Ja samme med meg, det var helt drøyt vondt! Men det kan visst være såpass med de ligamentsmertene.Ja, kan jo håpe på det
Men i så fall vanvittig mye sterkere og vondere enn ligamentsmerter fra sist svangerskap. Sliter med å reise meg, og med å gå![]()
Ja samme med meg, det var helt drøyt vondt! Men det kan visst være såpass med de ligamentsmertene.
Jeg hadde kjempevondt rundt bekkenet og symfysen en dag og var sikker på at det nå kom til å gå nedenom og hjem. Kunne ikke stå på en fot, så og gå var håpløst vondt.
Det var helt annerledes enn andre ligamentsmerter jeg hatt, men gikk over, så det må bare ha vært et nytt ligament!
Jeg har fått kjenne på bekkenløsning deluxe den siste uken. På tirsdag kom jeg meg til kiropraktor og det samme i går, det hjelper heldigvis. [emoji173]️
Har hørt at noen kiropraktorer ikke jobber med bekkenLØSNING. Men min gjør. Han brukte en teknikk som heter SOT og går på å få bekkenet i vater. Nesten umiddelbar effekt. [emoji7]