Bekkenløsning?

MissCherie

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Noen som har hatt det før og kan fortelle hvordan det kjennes? I dag har jeg veldig iling/stikking fra nedre korsrygg, gjennom rompa og ned i låret på den ene siden. Har ordentlig vondt, spesielt når jeg går. Klarer ikke gå normalt. Er ikke mer enn 5+0 i dag. Noen som har kjent dette før?

Jeg hadde det med forrige mann. Ilende smerte i rygg og bekken området, vondt å gå å ligge.
Ilte nedover bakside lår..

Noen som har hatt det før og kan fortelle hvordan det kjennes? I dag har jeg veldig iling/stikking fra nedre korsrygg, gjennom rompa og ned i låret på den ene siden. Har ordentlig vondt, spesielt når jeg går. Klarer ikke gå normalt. Er ikke mer enn 5+0 i dag. Noen som har kjent dette før?

Kan være nerve i klem, eller så høres det ut som starten på bekkenløsning. Hos meg satt smerten mye sentrert midt foran og midt bak, men hadde også en del smerter ut til hoftene. Jeg villa sjekka med lege/fysio jeg.

Det trenger ikke være bekkenløsning heller, det kan hende at musklene er spente og at dem da trykker på skjelettet/bekkene/korsryggen. Jeg hadde det sånn sist, slet masse med det og måtte gå til fysio og var sykemeldt fra 4/5 månaden.

Håper det det gir seg! Skal uansett sette opp time til første kontroll snart, så da får jeg nevne det.

Bekkenløsningen jeg hadde sist kjentes foran på symfysen og bakover mot rumpehullet. Jeg klarte ikke gå normalt eller stå på ett ben.

Bekkenløsningen jeg hadde sist kjentes foran på symfysen og bakover mot rumpehullet. Jeg klarte ikke gå normalt eller stå på ett ben.

Høres ut som om bekkenløsning kan kjennes på veldig mange måter. [emoji51] Håper ingen av oss får voldsomme plager i dette svangerskapet!

Back
Topp